Jaja...Zodat je daar zeker een grafiekje van kunt maken?Geelhoed schreef:Macboy schreef: Ik denk dat je niet doorhebt dat een aantal mensen jou gebanned hebben en je posts dus niet kunnen lezen.Nu wil ik cijfers horen ook!

Jaja...Zodat je daar zeker een grafiekje van kunt maken?Geelhoed schreef:Macboy schreef: Ik denk dat je niet doorhebt dat een aantal mensen jou gebanned hebben en je posts dus niet kunnen lezen.Nu wil ik cijfers horen ook!
Inderdaad. Een smal bruggetje in Wales waar maar 1 auto tegelijk over heen kon. De weg er naartoe was ook smal dus we reden in het midden. Op het moment dat ik de brug naderde kwam er een tegenligger, dus ik opzij gestuurd. En jawel, naar de Nederlandse kant. Hehe stonden we daar dus allebei verkeerd. Meewarig kijkende mensen die langs kwamenhugo schreef:Ik moet bekennen dat ik in een suffe bui ook wel eens heb lopen kloten op een parkeerterrein hier in de UK. Rijd je toch eventjes rechts en je weet dat er iets niet klopt. 5 seconden later realiseer je je het en ga je weer links rijden. Overigens verder geen last of what so ever op de openbare weg.Kees Bunk schreef:1 keer meegemaakt in Bath in West -Engeland.
Verrassend genoeg kwamen we een Nederlandse auto tegen met een Nederlands echtpaar er in. Het ging niet hard (zo'n 40 km/h).
Nu reed degene die ons chauffeerde zélf regelmatig in Nederland, dus hij moest er heel hard om lachen, gaat ook netjes rechts rijden en zo passeren we elkaar op de Nederlandse manier.
Het stel heeft het volgens mij niet in de gaten gehad... hopelijk voor hun liep de volgende tegenligger ook goed af.
Wat had jij bij je?507ps
Een M5 lijkt meErik Stoffelsen schreef:Wat had jij bij je?507ps![]()
En om het nog wat specifieker te maken :EG schreef:Ik gok op een E60 M5 V10, die heeft 507 ps toch.
Haha, iedereen happen....Eric H schreef:En om het nog wat specifieker te maken :EG schreef:Ik gok op een E60 M5 V10, die heeft 507 ps toch.
Ik gok een E60 M5 Touring
Wat is AG?steve smith schreef:
En foto's ff liever niet. Heb een ontzettende hekel aan AG e.d.
Autorijden op Koninginnedag moet maar verboden worden voor 38-jarigen.steve smith schreef:De automobilist, een 38-jarige man
Lijkt me nogal logisch, na het lezen van deze berichten krijg je van het lezen alleen al het benauwd, laat staan als je dit meemaakt.Heel gek, maar zit de afgelopen dagen een stuk minder op m'n gemak in de (elke) auto, en ben ff uit m'n routine. Had niet gedacht dat een near-miss je zo van je apropos kan brengen.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Google [Bot] en 9 gasten