Fotografie
- Panamera
-
Xave30
Re: Fotografie
I like Panamera 
De grijze Focus achter had beter niet in beeld gestaan maar ja zo te zien heb je deze Audi gespot dus verplaatsen kon je niet doen.
De grijze Focus achter had beter niet in beeld gestaan maar ja zo te zien heb je deze Audi gespot dus verplaatsen kon je niet doen.
- Mack
- Dennis Cavallino
Ik zou een spannender perspectief hebben genomen. De foto op zichzelf is niet slecht, hij is alleen niet spannend.
En je auto staat SCHEEF!!!!!!

En je auto staat SCHEEF!!!!!!
- Mack
Het is geen weg!Dennis Cavallino schreef:Ik zou een spannender perspectief hebben genomen. De foto op zichzelf is niet slecht, hij is alleen niet spannend.
En je auto staat SCHEEF!!!!!!![]()
Wat maakt een perspectief spannend?
-
allen
De auto een meter of 20 van je af duwen en op het juiste moment de foto nemen?
Zie ik daar een megastorende antennespriet? Lijkt wel schuin naar voren te richten.
Zie ik daar een megastorende antennespriet? Lijkt wel schuin naar voren te richten.
- Dennis Cavallino
Perspectief spannend: lager bij de grond, of juist hoger bij de grond.
Soms werkt 't ook goed om je auto dichterbij te pakken, dus ernaartoe lopen of simpelweg inzoomen (nadeel is dan dat de groothoek verdwijnt). Als je dan ook nog lager gaat zitten, krijg je een veel leuker perspectief. Vooral als je auto recht geparkeerd staat.
Soms werkt 't ook goed om je auto dichterbij te pakken, dus ernaartoe lopen of simpelweg inzoomen (nadeel is dan dat de groothoek verdwijnt). Als je dan ook nog lager gaat zitten, krijg je een veel leuker perspectief. Vooral als je auto recht geparkeerd staat.
-
allen
Nadeel is dan weer wel dat z'n auto volgens mij aardig hoog op z'n poten staat en als die dan door de knietjes een foto gaat maken, het lijkt alsof z'n auto een Jeep is? 
-
Xave30
Not nice Allen.allen schreef:De auto een meter of 20 van je af duwen en op het juiste moment de foto nemen?![]()
HAHAHAHA
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Ik baal alleen van die glinstering in de grille
- Dennis Cavallino
Wel gaaf hoor vind ik. Die glinstering nemen we voor lief. 
- Stéphane
@Mack: Het is mooier als het allemaal een beetje op elkaar uitlijnt. Bijvoorbeeld je auto parallel aan het water of aan de brug. Perspectief helpt ook wel. Het onderwerp wat je wilt fotograferen moet ook 'center of attention' zijn. Niet toevallig die auto die daar voor de Terminal staat. Ik ken die locatie natuurlijk 
- stefan740
2 wat oudere foto's van mij, als we het toch over perspectieven hebben

Deze week eens proberen of ik ook zoiets als deze foto van Tom kan maken

Deze week eens proberen of ik ook zoiets als deze foto van Tom kan maken
-
ErikS
@ Mack, schroef je contrast eens wat omhoog en kijk eens wat dat met de foto doet!
- Ferdi
Ben hier ook wel erg over te spreken.
Vanmiddag gemaakt tijdens het testrondje met de Toyo's
- JohanH
Knip/bewerk dat uitgebeten wit met de paarse vlek links er even af en het is een fraaie foto 
- Ferdi
Gaan we doen 
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Afgelopen zaterdag met 2 Mini's op pad geweest samen met een maatje van me (Robbert Bregman, hier ook op het forum). We hebben dikke lol gehad met zowel de door Braspenning getunede '02 Mini Cooper S als met de tot Mini 1380 GT2 omgedoopte Mini van 1984. De laatste was een volledig leeggetrokken oude Mini, voorzien van rolkooi en alles wat nodig is om er maar een gave tracktool van te maken.
Hieronder een kleine teaser met één foto van de Mini 1380 GT2. Dit kleine monstertje heeft mij de hele middag een smile op mijn gezicht bezorgd. Ga maar na. De snelweg op bij R'dam (A20) en dan met een gangetje van +-100km/u langs andere auto's rijden in de 3e versnelling (van de 4) en dan gas loslaten. Dit had een vlam van +-30cm tot gevolg
. En ja, er zijn ook zeker videobeelden van. Die volgen dus zeker nog.

Hieronder een kleine teaser met één foto van de Mini 1380 GT2. Dit kleine monstertje heeft mij de hele middag een smile op mijn gezicht bezorgd. Ga maar na. De snelweg op bij R'dam (A20) en dan met een gangetje van +-100km/u langs andere auto's rijden in de 3e versnelling (van de 4) en dan gas loslaten. Dit had een vlam van +-30cm tot gevolg
-
allen
Zeg nou zelf, dit is toch zoveel gaver om te zien dan welke 911 ook?!!!
het erge is dat ik het nog meen ook...
het erge is dat ik het nog meen ook...
- Mark Nauta
Het is niet te vergelijken Allen, en dat doe ik dus dan ook niet. Maar ik kan je wel vertellen dat ik echt enorm DIKKE lol gehad heb ik de Mini. We kwamen op sommige momenten niet meer bij van het lachen. Zo luid en ruig als dit dingetje is. Prachtig!!!!
- Ferdi
Gaaf apparaat die Mini 
-
Metchu
superstoer! benieuwd naar de bewegende beelden 8)
-
allen
Jaja, kom nou maar op met wat meer foto's, want dit bakkie zie je niet alledaags! Een kind krijg je ook niet blij met 1 losse popcorn.Mark Nauta schreef:Het is niet te vergelijken Allen, en dat doe ik dus dan ook niet. Maar ik kan je wel vertellen dat ik echt enorm DIKKE lol gehad heb ik de Mini. We kwamen op sommige momenten niet meer bij van het lachen. Zo luid en ruig als dit dingetje is. Prachtig!!!!
- Mark Nauta
Ik ook. Maar die heeft Robbert geschoten, dus zullen ook bij hem vandaan moeten komen.Metchu schreef:superstoer! benieuwd naar de bewegende beelden 8)
@ Allen. Hier nog een paar shots alvast dan
Omdat je zo van deze compositie houdt
Zoals ik zei was deze Mini, 1380 GT2 gedoopt
En hoe spartaans wil je het hebben
-
MartijnS
Gaaf ding! Lekkere foto's ook 8)
Hier ook een paar foto's die ik dit jaar al langs de rallypaden in Noorwegen, Nederland, Belgie en Duitsland heb gemaakt

Hier ook een paar foto's die ik dit jaar al langs de rallypaden in Noorwegen, Nederland, Belgie en Duitsland heb gemaakt