13 uur is bij mij ook niks voor een complete beurt. Voor binnen en buiten en evt. motorruim ben ik toch 2 (volle) dagen bezig!
Dit weekend maar eens m'n nieuwe auto doen, foto's volgen
duifjes.com schreef:@Rico........ik hoorde van EricH dat er zelfs een poetsforum is

ik moest erom lachen.....maar het bestaat.
Ik vindt het erg gaaf als mensen hun auto helemaal toppie er bij zetten....heb zelf het gedult van een uurtje of 2 en dat is voor mij alleen maar wassen en binnekant schoonmaken. Nu vindt ik de binnenkant belangrijker dan de buitenkant.
Deze toevallig?
http://autodetailing.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ook als je niet 13 uur wilt poetsen kun je genoeg informatie, tips, etc vinden over hoe je wel makkelijk je auto kunt onderhouden.
Arthur schreef:Ik heb destijds de BMW laten "detailen" door Wesley. Super resultaat. Heb daarna wat "voedende" shampo en 1 of andere spray gekocht plus een washandje en een droogdoek. En ik gebruik 2 emmers tijdens het wassen van de Audi. Die hoeft, wat mij betreft, niet gedetaild worden. En in de was zetten doe ik niet aan, wat een rotwerk

Krasjes poets ik weg met Scratch-X en dan een beetje was (A1 spul ofzo) erover en klaar

Nog steeds tevreden met de BMW?

Met 1 keer grondig aanpakken (polijsten) kun je daarna inderdaad erg lang door met enkel goed wassen, wat Quick Detailer en om de zoveel tijd een nieuwe waxlaag.