Deze toevallig?duifjes.com schreef:@Rico........ik hoorde van EricH dat er zelfs een poetsforum isik moest erom lachen.....maar het bestaat.
Ik vindt het erg gaaf als mensen hun auto helemaal toppie er bij zetten....heb zelf het gedult van een uurtje of 2 en dat is voor mij alleen maar wassen en binnekant schoonmaken. Nu vindt ik de binnenkant belangrijker dan de buitenkant.
Nog steeds tevreden met de BMW?Arthur schreef:Ik heb destijds de BMW laten "detailen" door Wesley. Super resultaat. Heb daarna wat "voedende" shampo en 1 of andere spray gekocht plus een washandje en een droogdoek. En ik gebruik 2 emmers tijdens het wassen van de Audi. Die hoeft, wat mij betreft, niet gedetaild worden. En in de was zetten doe ik niet aan, wat een rotwerkKrasjes poets ik weg met Scratch-X en dan een beetje was (A1 spul ofzo) erover en klaar
InjectTheVenom schreef: Ik ga om mezelf er fris uit te laten zien regelmatig onder de douche dus waarom zou je auto er slechter uit moeten z
zien?
Ah, "Switch" was het heArthur schreef:@Wesley: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=13993" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Slewey schreef:Afgelopen weekend m'n nieuwe buurvrouw eens een goede beurt gegeven. Net wat foto's geschoten hier in de buurt, de rest volgt nog
You prolly don't understandPeter pwr schreef:Poetsnichten! . Sorry ik vind dat wel zoiets zieligs Lui die voor honderden Euro's aan poestdoeken en shampoo' s uitgeven om urenlang hun lelijke auto op te poetsen.
.....
Je kan beter je geld uitgeven aan verbeteringen aan je auto dan aan die onzinnige 'poetsmiddelen''.
Een spons en Gamma autowashampoo werkt ook harstikke goed
Ieder zijn hobbie he.Peter pwr schreef:Poetsnichten! . Sorry ik vind dat wel zoiets zieligs Lui die voor honderden Euro's aan poestdoeken en shampoo' s uitgeven om urenlang hun lelijke auto op te poetsen.
Heb een keertje zo verschrikkelijk in een deuk gelegen toen we een jongen om 5 uur s'ochtends bij een pomp station zijn afgrijselijke ricer Honda aan het poetsen was. Hij keek er heel zorgelijk bij of er nergens een krasje zat. Toen hij ook nog een van zijn'' Lambodeuren'' opendeed met zijn zorgelijke hoofd kwamen mijn broer en ik niet meer bij van lachen.
Je kan beter je geld uitgeven aan verbeteringen aan je auto dan aan die onzinnige 'poetsmiddelen''.
Een spons en Gamma autowashampoo werkt ook harstikke goed
Scherp, MikeMike Spanjersbergh schreef:...de ander stopt het in een ouwe nissan .
Downforce Hans schreef:Prolly:
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, jessedehaan, Rivanov en 9 gasten