Henk Thuis puns zijn zoooo niet grappig.hugo schreef:Zo te horen is het circuit Henk zijn 2de Thuis en is Henk redelijk thuis in het afstellen van onderstellen.

Nooit grappig: intrax bellen en vragen of Henk thuis is.....

Henk Thuis puns zijn zoooo niet grappig.hugo schreef:Zo te horen is het circuit Henk zijn 2de Thuis en is Henk redelijk thuis in het afstellen van onderstellen.
en als er problemen zijn is Henk niet thuis?hugo schreef:Zo te horen is het circuit Henk zijn 2de Thuis en is Henk redelijk thuis in het afstellen van onderstellen.
elmar schreef:In de ochtend gebeld naar intrax, ik zou terug gebeld worden. Waarschijnlijk zijn ze me nummer kwijt, heb niks meer van ze vernomen.:o
![]()
Ik neem aan dat dit gratis is? Dan is het iig een goede service van HenkElmar schreef:Hebben we Calimero weer....
Goed, afgelopen woensdagmiddag had ik nog een uurtje over om richting Volkel te rijden en verdomd, Henk was thuis.
In eerste instantie snapte ze er niks van, had de demper uit elkaar bij me, wat er gebeurd was. Binnendemper was dus niet geborgd aan de buitenpoot.![]()
Als het goed is kan ik maandag het spulletje thuis opgestuurd krijgen.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR en 1 gast