Intrax

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Tom van H.

Re: Intrax

Bericht door Tom van H. » 24 apr 2009, 11:37

hugo schreef:Zo te horen is het circuit Henk zijn 2de Thuis en is Henk redelijk thuis in het afstellen van onderstellen. :bag:
Henk Thuis puns zijn zoooo niet grappig. :P
Nooit grappig: intrax bellen en vragen of Henk thuis is.....
:|

@iko

Bericht door @iko » 25 apr 2009, 19:32

hugo schreef:Zo te horen is het circuit Henk zijn 2de Thuis en is Henk redelijk thuis in het afstellen van onderstellen. :bag:
en als er problemen zijn is Henk niet thuis?
elmar schreef:In de ochtend gebeld naar intrax, ik zou terug gebeld worden. Waarschijnlijk zijn ze me nummer kwijt, heb niks meer van ze vernomen. :( :o :|

Luco

Bericht door Luco » 25 apr 2009, 21:13

Beetje dubbele moraal hier aan het ontstaan, aan de ene kant worden mensen gecorrigeerd als ze een bedrijf afzeiken, maar schijnbaar mogen anderen dat dan weer wel :bag:
Ik ken ook nog wel een verhaaltje :please:

Elmar

Bericht door Elmar » 26 apr 2009, 00:30

:roll: Hebben we Calimero weer....

Goed, afgelopen woensdagmiddag had ik nog een uurtje over om richting Volkel te rijden en verdomd, Henk was thuis.
In eerste instantie snapte ze er niks van, had de demper uit elkaar bij me, wat er gebeurd was. Binnendemper was dus niet geborgd aan de buitenpoot. :shithappens:

Als het goed is kan ik maandag het spulletje thuis opgestuurd krijgen.

@iko

Bericht door @iko » 26 apr 2009, 11:08

Elmar schreef::roll: Hebben we Calimero weer....

Goed, afgelopen woensdagmiddag had ik nog een uurtje over om richting Volkel te rijden en verdomd, Henk was thuis.
In eerste instantie snapte ze er niks van, had de demper uit elkaar bij me, wat er gebeurd was. Binnendemper was dus niet geborgd aan de buitenpoot. :shithappens:

Als het goed is kan ik maandag het spulletje thuis opgestuurd krijgen.
Ik neem aan dat dit gratis is? Dan is het iig een goede service van Henk :thumbup:

Plaats reactie