Jij rijdt zeker rwd

Who wants FailWD?luco hornsveld schreef:Dus als jij een mening hebt is het geen vooroordeel, maar andermans mening is wel een vooroordeel, knap.
Jij rijdt zeker rwd
Amen..allen schreef:Kunnen de mensen eens nokken met die eeuwige vooroordelen over fwd wagens. Het alsmaar voortijdig afserveren gaat echt nergens over.![]()
Als mensen jaren plezier kunnen hebben van bijvoorbeeld een Mini cooper (bijv. Hans), dan moet dat zeer zeker ook kunnen met die Fransoos of de RS. Kunnen mensen best voor zichzelf bepalen :!:
Voor gemiddeld straatgebruik heb je toch een 308? Ik dacht dat we het hier hadden over fun, over circuits en over driftdagen. Of laat je de 130i in de garage staan en ga je Circuits d'Auvergne doen met de 308? 8)Ruben schreef:voor gemiddeld straatgebruik weet ik niet of het verschil tussen een goede fwd en rwd zo groot is.
Toch wel bij de McCarwash?Ruben schreef:Punt voor mij is, misschien ben ik ook (ja durf ik het te zeggen...) een beetje uitgekeken op de 1 30. Net de auto weer door de wasstraat gehaald (ja schande Stefan, maar de viezigheid van de driftdagen kreeg ik er niet netjes handmatig af) en het is wel een plaatje hoor...
Precies Joy, je hebt 'm gezien én gehoord. Maar ik heb geen idee wat Bas er mee wil en voor wil. Ik hoor ook niks meer van 'm wat betreft het AST onderstel, maar dat durf ik hem bijna niet kwalijk te nemenJoy Jolliffe schreef:Ruben, de ex 316i van Allen. Godsamme, zaterdag even het nieuwe 6 pitter blok gestart en mee lopen gassen... wat een geluid zegDat stationair stampen door de scherpe nokken ... heeeerlijk. Ik zag me er al mee knallen over het circuit met 8000 + toeren.
Zoiets lijkt me echt wat voor jou.
Ik adviseer je toch nog een keer dringend om gewoon die 130i te houden. Een 130i wegdoen, daar krijg je spijt van. En ik kan het weten.Ruben schreef:Precies Joy, je hebt 'm gezien én gehoord. Maar ik heb geen idee wat Bas er mee wil en voor wil. Ik hoor ook niks meer van 'm wat betreft het AST onderstel, maar dat durf ik hem bijna niet kwalijk te nemenJoy Jolliffe schreef:Ruben, de ex 316i van Allen. Godsamme, zaterdag even het nieuwe 6 pitter blok gestart en mee lopen gassen... wat een geluid zegDat stationair stampen door de scherpe nokken ... heeeerlijk. Ik zag me er al mee knallen over het circuit met 8000 + toeren.
Deze wasstraat ken ik (nog) niet.Snipe schreef:Off-topic: goede wasstraat trouwens, MacCarwash. Weet je toevallig ook of die wasstraat aan de Nijverheidsweg (oude Toyota-garage) een beetje goed is? Die heeft nu namelijk een volledig programma voor vier euro als openingsaanbieding.
Ik zie deze tekst nu wel 3x staan.. waarom koop jij hem niet?Snipe schreef:Ik adviseer je toch nog een keer dringend om gewoon die 130i te houden. Een 130i wegdoen, daar krijg je spijt van. En ik kan het weten.Ruben schreef:Precies Joy, je hebt 'm gezien én gehoord. Maar ik heb geen idee wat Bas er mee wil en voor wil. Ik hoor ook niks meer van 'm wat betreft het AST onderstel, maar dat durf ik hem bijna niet kwalijk te nemenJoy Jolliffe schreef:Ruben, de ex 316i van Allen. Godsamme, zaterdag even het nieuwe 6 pitter blok gestart en mee lopen gassen... wat een geluid zegDat stationair stampen door de scherpe nokken ... heeeerlijk. Ik zag me er al mee knallen over het circuit met 8000 + toeren.
Kun je bij Renault tegenwoordig ook al een M-onderstel bestellen?Ruben schreef:Cup Chassis m € 700,00
Wat mij betreft niet. De Renault zou ik ook voor trackdays gebruiken en mocht ik het nog eens echt in mijn bol krijgen om voor een echte circuitracer te gaan dan zou het waarschijnlijk een e36 met leuke motor zijn.indobesar schreef:Is het geen optie om een Clio RS zo 'kaal' mogelijk te kopen om vervolgens, net als Karel, deze te modificeren?
@Snipe,Snipe schreef:Dat klinkt stukken beter dan zo'n Clio.
Sowieso klinkt het voor mij niet echt als een vooruitgang om een 130i weg te doen voor een Renault Clio. Dan kun je toch veel beter die 130i houden? Maar goed, we hebben gelukkig niet allemaal dezelfde smaak, ik begrijp hier alleen echt niets van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten