Getest: VW Golf 2.0 TDI DSG vs Renault Mégane dCi 130
- Snipe
Re: Getest: VW Golf 2.0 TDI DSG vs Renault Mégane dCi 130
Geldt natuurlijk ook voor een 1 Serie diesel. Maar ja, op de een of andere manier zou ik dat eerder doen dan een Golf.
- Macboy
Heel veel standaard. Kijk anders eens in het GTI draadjeJoop schreef:...de nieuwe GTI begint ook bij €31.650,-. Weet zo niet wat er allemaal standaard opzit, maar mag met wat opties toch zeker niet over de 40mille heen schieten lijkt mij... Zo'n Dieseltje met wat opties is dan eigenlijk ook te gortig duur.

Diesel wordt door de roverheid genaaid in NL, das al jaren bekend.
- Anton van der Wulp
Precies. Deze Golf zit toevallig vol met opties, maar de meeste Golfjes zie je toch niet zo. Ik ga niet een rijtest maken of een auto beoordelen puur op basis van hoe de importeur 'm aankleedt.. Heb niet voor niets in de conclusie bij gezet dat ik de brochures doornam voor een realistisch vergelijk. Overigens is de vanafprijs van een Golf 2.0 TDI Highline lager dan van de geteste Megane, maar daar krijg je inderdaad minder luxe bij.Snipe schreef:Er zijn anders hordes mensen die zo'n ding kopen. Alleen kosten ze niet altijd 42k.
- Macboy
Anton van der Wulp schreef:Deze Golf zit toevallig vol met opties, maar de meeste Golfjes zie je toch niet zo. Ik ga niet een rijtest maken of een auto beoordelen puur op basis van hoe de importeur 'm aankleedt.. Heb niet voor niets in de conclusie bij gezet dat ik de brochures doornam voor een realistisch vergelijk.