Maar remkracht haal je niet uit grotere remmen hè, ga dan naar grotere remcilinders...
Verder rete nice allemaal!!!!!!
Viper klauwen zijn voorzien van radiaal bevestiging en dat is prettig. Het gaat met name om de warmte inderdaad, maar het remt ook zeer hard 8)siegerdehaan89 schreef:Ja dus? Viper remmen klinkt goed als je in het café zit en ziet er ronduit geil uit als je het ziet staan, maar meer stopkracht krijg je er niet mee... Hoogstens omdat het groter is kan het meer warmte aan zoals je wel weet.
siegerdehaan89 schreef:na het telefoon gesprek wel duidelijk geworden hoe en wat. Ben benieuwd
Onzin, harder trappen altijd en gaat ten koste van dosering.siegerdehaan89 schreef: Maar remkracht haal je niet uit grotere remmen hè, ga dan naar grotere remcilinders...
Nog net wat stijver.hugo schreef:Had je geen meyle heavyduty rubbers in het subframe achter zitten ? Waarom dan overstappen op powerflex zwart ?
Poetsen ?? Ik ben ze zwart aan het makenJelmer850i schreef:je mag je velgen ook wel eens poetsen
Hangt van iemands budget afRuben schreef:...
Ik wil ook een goedkope trackhoer!
Sorry Arnoudt, goedkoop is het vast uiteindelijk niet, maar heb wat lekkers bij Bas gezien vandaag![]()
![]()
Met alle respect, maar aangezien jij niet weet wat er afgesproken is/was (tussen Bas en mij, mbt tot vandaag) is het wellicht beter niet zo'n reactie te geven... (of beter nog: geen reactie te geven...).Tommy schreef:...
Daarnaast..... op een "vrije dag" aangezien je niet erop hoeft/mag rekenen dat hij zaterdag er is, maar dat zou je als "local" toch moeten weten.
Ik had reeds van tevoren een afspraak gemaakt, wist dus wanneer hij er zou zijn, Ruben had gewoon geluk.
ThanksRené130i schreef:Mooi gestickerd 8)
En die witte e30, hoe stond het daar mee?Tommy schreef:Bas was de hele dag sleutelen...om nou elke keer de telefoon op te nemen terwijl hij onder m'n auto ligt..... ook niet echt praktisch. De keren dat ik de telefoon hoorde rinkelen lag hij of onder mijn auto, of hij was inmiddels buiten met Ruben een rondje krossen in het hangbuikzwijntje.
Daarnaast..... op een "vrije dag" aangezien je niet erop hoeft/mag rekenen dat hij zaterdag er is, maar dat zou je als "local" toch moeten weten.
Ik had reeds van tevoren een afspraak gemaakt, wist dus wanneer hij er zou zijn, Ruben had gewoon geluk.