Ik denk dat de marges ook redelijk hoog zijn op de velgen en banden. Hier in NL betaal je bij de BMW-dealer hetzelfde voor een setje nieuwe winterbanden (dus alleen banden) als voor die hele 19" wielset die ik postte.......Joop schreef:Die heren ken ik wel; zijn in het normale leven gewoon een BMW-dealer. Snap eigenlijk niet hoe ze dit voor elkaar krijgen de sets voor deze prijzen te verkopen. Dat kan alleen als er een supermarge op zit, wat mijns inziens het geval is.Snipe schreef:Van 3950 voor 2199 euro, is dat genoeg korting voor je op een setje 230's?Joop schreef:Dat is zeker waar, als ik nog een keer een setje 225M's of 230's voor weinig op de kop kan tikken (zoals deze set van 1/3 van de prijs) laat ik dat denk ik niet na.
http://www.salesafter.de/product_details.php?id=329
Eventueel een leuk setje 199's voor in de winter, hoef je geen banden te kopen voor die andere velgen:
http://www.salesafter.de/product_details.php?id=836
Eerst nog even een tijdje naar het 18" lichtmetaal kijken...
...wat me wel opviel is dat deze set comfortabeler aanvoelt dan de vorige set en zelfs meer grip bieden. Heb nu Michelin Pilot Sport 2 RFT banden in 18" rondom eronder liggen tegen de Bridgestone Potenza's RE50A RFT op de 17" set die toch veel harder en stijver aanvoelen dan de PS2's.
BMW E92 325iA High Executive (lager bij de grond...)
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Ben inmiddels bijna 2 maanden en 5000km verder; even een update van de voors en tegens van de auto.
+ Rijbeleving
Je merkt dat de auto harder een bocht door kan en daarbij ook veel stabieler blijft. Daarnaast blijft de auto ook vlakker de bocht doorgaan dan de vorige E46 coupe. Je kunt ook merken dat het comfort ondanks de 18" RFT banden toegenomen is t.o.v. de E46 coupe (denk dat de Michelin PS2's daar zeker aan bijdragen, die naast meer grip ook een zachtere en meer grip leverende compound hebben dan de Bridgestone Potenza RE50A's die op de 17" lagen).
Motor pakt net als alle BMW's lekker lineair op, zonder gekke duwen in de rug als gevolg van plots opkomend koppel of piekvermogen, wat 2-ledig autorijden mogelijk blijft maken: lekker rustig toerend in de lagere toerenregionen (2-3k/rpm) of lekker opschieten in de hogere toerenregionen (>4k/rpm), waarbij de drehfreudige motor lekker door te trekken valt richting de 7k/rpm.
Wanneer je echt wilt opschieten is de 2,5L R6 rap genoeg. Een lekker doortrekken door een paar tikjes terug tegen de pook te geven en de auto sprint lekker weg en komt wat dat betreft veel beter en levendiger van zijn plek dan de 2.2L R6 uit de E46 coupe. Dat wat de E46 te kort kwam in mijn ogen zit hier in voldoende mate in het 2,5L blok. Een 3.0L blok zal in de praktijk een fractie vlotter zijn, maar de manier waarop de 2,5 R6 in de toeren klimt zorgt dat de auto sneller aanvoelt dan de 3.0L. Iets dat overigens bij de 3er van na juli 2007 anders is door de 325i met teruggetunede versie van de 3.0L.
Rijbeleving in de letterlijke zin is voldoende, maar niet meer dan dat. Door bovengenoemde eigenschappen maakt het de auto wel wat afstandelijk (lees: je bent minder betrokken bij het auto rijden zelf). Zeker ook doordat het motorgeluid ook al meer gedempt is ten opzichte van de vorige coupe. Enkel bij het doortrekken in de toeren kun je de heerlijk 6 cilinder motor horen, maar de meeste tijd is er weinig tot niets van merkbaar. De E92 is in dat opzicht een echte GT geworden in mijn ogen.
+ De automaat
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het J-patroon wat schakelen betreft met de bak (de bak gaat namelijk altijd in de sportieve sequentiële stand), maar ik moet zeggen dat de automaat toch wel goed bevalt. Heel af en toe mis ik nog wel het handmatig schakelen. Had net het heel-en-toe terugschakelen aardig onder de knie koop ik een auto met een automaat; maar zo snel de bak terugschakelt kreeg ik met de handbak nog niet voorelkaar. Een echt bochtige toer met flink doorboenderen laat de bak wel flink stinken, maar dat mag de pret niet drukken.
+ De bediening / Interieur
Het eenvoudige interieur zonder I-drive zorgt nog steeds voor een lekker opgeruimd dashboard waarbij je vanaf dag 1 intuïtief al alle knopjes vind. Keyless entry is super, een accessoire waar je heel snel aan went.
Een paar knoppen / bedieningselementen die toch wat gewenning vroegen:
1. De raambediening grijp ik nog wel eens mis, omdat ik toch in de veronderstelling ben dat deze nog op de middenconsole zit bij de versnellingspook
2. De bediening van de CC: het systeem werkt toch feitelijk heel simpel (al had decelereren naar voren drukken en accelereren naar achteren moeten zijn, maar is inmiddels geen issue meer)
Interieurafwerking met de zwarte hemel werkt echt rustgevend onder het rijden. Optie van een €250,- is zeker de moeite van het aanvinken waard bij nieuwkoop. Sportstoelen zijn als vanouds van topkwaliteit waar je het ook op lange afstand prima uithoudt (gisteren ook moeiteloos dik 565km gereden aan één stuk).
Een aantal minpuntjes die echt verbetering behoeven:
- de draaicirkel is ten opzichte van de E46 coupe van het formaat zeecontainerschip, die scherp terugdraaiende bochten lastiger maakt en soms een keer steken vergen...
- de ruitenwissers houden boven de 160km/h op met het fatsoenlijk wissen van de voorruit. Uitzetten en de rijwind haar werk laten doen werkt beter dan de wisinstallatie.
- verbruik van de automaat valt me enorm tegen eerlijk gezegd. Met de handgeschakelde E46 coupe kwam ik zelfs met flink doorboenderen niet onder de 1 op 10,5. Deze auto geeft bij gelijke rijstijl een verbruik van rond de 1 op 8,5.
-
+ Rijbeleving
Je merkt dat de auto harder een bocht door kan en daarbij ook veel stabieler blijft. Daarnaast blijft de auto ook vlakker de bocht doorgaan dan de vorige E46 coupe. Je kunt ook merken dat het comfort ondanks de 18" RFT banden toegenomen is t.o.v. de E46 coupe (denk dat de Michelin PS2's daar zeker aan bijdragen, die naast meer grip ook een zachtere en meer grip leverende compound hebben dan de Bridgestone Potenza RE50A's die op de 17" lagen).
Motor pakt net als alle BMW's lekker lineair op, zonder gekke duwen in de rug als gevolg van plots opkomend koppel of piekvermogen, wat 2-ledig autorijden mogelijk blijft maken: lekker rustig toerend in de lagere toerenregionen (2-3k/rpm) of lekker opschieten in de hogere toerenregionen (>4k/rpm), waarbij de drehfreudige motor lekker door te trekken valt richting de 7k/rpm.
Wanneer je echt wilt opschieten is de 2,5L R6 rap genoeg. Een lekker doortrekken door een paar tikjes terug tegen de pook te geven en de auto sprint lekker weg en komt wat dat betreft veel beter en levendiger van zijn plek dan de 2.2L R6 uit de E46 coupe. Dat wat de E46 te kort kwam in mijn ogen zit hier in voldoende mate in het 2,5L blok. Een 3.0L blok zal in de praktijk een fractie vlotter zijn, maar de manier waarop de 2,5 R6 in de toeren klimt zorgt dat de auto sneller aanvoelt dan de 3.0L. Iets dat overigens bij de 3er van na juli 2007 anders is door de 325i met teruggetunede versie van de 3.0L.
Rijbeleving in de letterlijke zin is voldoende, maar niet meer dan dat. Door bovengenoemde eigenschappen maakt het de auto wel wat afstandelijk (lees: je bent minder betrokken bij het auto rijden zelf). Zeker ook doordat het motorgeluid ook al meer gedempt is ten opzichte van de vorige coupe. Enkel bij het doortrekken in de toeren kun je de heerlijk 6 cilinder motor horen, maar de meeste tijd is er weinig tot niets van merkbaar. De E92 is in dat opzicht een echte GT geworden in mijn ogen.
+ De automaat
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het J-patroon wat schakelen betreft met de bak (de bak gaat namelijk altijd in de sportieve sequentiële stand), maar ik moet zeggen dat de automaat toch wel goed bevalt. Heel af en toe mis ik nog wel het handmatig schakelen. Had net het heel-en-toe terugschakelen aardig onder de knie koop ik een auto met een automaat; maar zo snel de bak terugschakelt kreeg ik met de handbak nog niet voorelkaar. Een echt bochtige toer met flink doorboenderen laat de bak wel flink stinken, maar dat mag de pret niet drukken.
+ De bediening / Interieur
Het eenvoudige interieur zonder I-drive zorgt nog steeds voor een lekker opgeruimd dashboard waarbij je vanaf dag 1 intuïtief al alle knopjes vind. Keyless entry is super, een accessoire waar je heel snel aan went.
Een paar knoppen / bedieningselementen die toch wat gewenning vroegen:
1. De raambediening grijp ik nog wel eens mis, omdat ik toch in de veronderstelling ben dat deze nog op de middenconsole zit bij de versnellingspook
2. De bediening van de CC: het systeem werkt toch feitelijk heel simpel (al had decelereren naar voren drukken en accelereren naar achteren moeten zijn, maar is inmiddels geen issue meer)
Interieurafwerking met de zwarte hemel werkt echt rustgevend onder het rijden. Optie van een €250,- is zeker de moeite van het aanvinken waard bij nieuwkoop. Sportstoelen zijn als vanouds van topkwaliteit waar je het ook op lange afstand prima uithoudt (gisteren ook moeiteloos dik 565km gereden aan één stuk).
Een aantal minpuntjes die echt verbetering behoeven:
- de draaicirkel is ten opzichte van de E46 coupe van het formaat zeecontainerschip, die scherp terugdraaiende bochten lastiger maakt en soms een keer steken vergen...
- de ruitenwissers houden boven de 160km/h op met het fatsoenlijk wissen van de voorruit. Uitzetten en de rijwind haar werk laten doen werkt beter dan de wisinstallatie.
- verbruik van de automaat valt me enorm tegen eerlijk gezegd. Met de handgeschakelde E46 coupe kwam ik zelfs met flink doorboenderen niet onder de 1 op 10,5. Deze auto geeft bij gelijke rijstijl een verbruik van rond de 1 op 8,5.
-
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Duidelijk verhaal. Blijft een mooi ding ook.
Afgelopen zaterdag ben ik met die van mij in Stuttgart geweest (Porsche Museum). Stoelen blijven top, zelfs na 2 x 600 km. En waar bij jou het verbruik enorm tegenvalt (mij ook), was ik óók verbaasd door het verbruik van die van mij. 1 op 13, terwijl de teller tot het einde van de meter is geweest. Geinig hoor, zo'n handgeschakelde 330d.
Afgelopen zaterdag ben ik met die van mij in Stuttgart geweest (Porsche Museum). Stoelen blijven top, zelfs na 2 x 600 km. En waar bij jou het verbruik enorm tegenvalt (mij ook), was ik óók verbaasd door het verbruik van die van mij. 1 op 13, terwijl de teller tot het einde van de meter is geweest. Geinig hoor, zo'n handgeschakelde 330d.
- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Nog even een paar foto's die door 'navigator' Dinkel gemaakt zijn bij de Pre-run van de Dutch Spring Run 2009 (een lekkere dik 550km) die we gisteren gemaakt hebben:




Bij een babbeltje met de eigenaar van de 328GTS laat zien hoe groot/hoog de huidige auto's eigenlijk zijn:


Nog een paar foto's van de in mint-condition verkerende Ferrari 328GTS uit '89 met nog geen 50k op teller:




Bij een babbeltje met de eigenaar van de 328GTS laat zien hoe groot/hoog de huidige auto's eigenlijk zijn:
Nog een paar foto's van de in mint-condition verkerende Ferrari 328GTS uit '89 met nog geen 50k op teller:
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Je bent vergeten de bestuurder op de foto te zetten.


- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)

(eigenaar (the ol' chap) staat met mijn persoontje achter de auto

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Hij heeft wel een beter setje velgen op de kop getikt dan Magnum.
- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Dat zijn dezelfde, alleen dan binnenste buiten 

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Nou, als jij Magnum dan even belt om die tip door te geven komt het helemaal voor elkaar!


- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Mooi verhaalJoop schreef:Ben inmiddels bijna 2 maanden en 5000km verder; even een update van de voors en tegens van de auto.
+ Rijbeleving
Je merkt dat de auto harder een bocht door kan en daarbij ook veel stabieler blijft. Daarnaast blijft de auto ook vlakker de bocht doorgaan dan de vorige E46 coupe. Je kunt ook merken dat het comfort ondanks de 18" RFT banden toegenomen is t.o.v. de E46 coupe (denk dat de Michelin PS2's daar zeker aan bijdragen, die naast meer grip ook een zachtere en meer grip leverende compound hebben dan de Bridgestone Potenza RE50A's die op de 17" lagen).
Motor pakt net als alle BMW's lekker lineair op, zonder gekke duwen in de rug als gevolg van plots opkomend koppel of piekvermogen, wat 2-ledig autorijden mogelijk blijft maken: lekker rustig toerend in de lagere toerenregionen (2-3k/rpm) of lekker opschieten in de hogere toerenregionen (>4k/rpm), waarbij de drehfreudige motor lekker door te trekken valt richting de 7k/rpm.
Wanneer je echt wilt opschieten is de 2,5L R6 rap genoeg. Een lekker doortrekken door een paar tikjes terug tegen de pook te geven en de auto sprint lekker weg en komt wat dat betreft veel beter en levendiger van zijn plek dan de 2.2L R6 uit de E46 coupe. Dat wat de E46 te kort kwam in mijn ogen zit hier in voldoende mate in het 2,5L blok. Een 3.0L blok zal in de praktijk een fractie vlotter zijn, maar de manier waarop de 2,5 R6 in de toeren klimt zorgt dat de auto sneller aanvoelt dan de 3.0L. Iets dat overigens bij de 3er van na juli 2007 anders is door de 325i met teruggetunede versie van de 3.0L.
Rijbeleving in de letterlijke zin is voldoende, maar niet meer dan dat. Door bovengenoemde eigenschappen maakt het de auto wel wat afstandelijk (lees: je bent minder betrokken bij het auto rijden zelf). Zeker ook doordat het motorgeluid ook al meer gedempt is ten opzichte van de vorige coupe. Enkel bij het doortrekken in de toeren kun je de heerlijk 6 cilinder motor horen, maar de meeste tijd is er weinig tot niets van merkbaar. De E92 is in dat opzicht een echte GT geworden in mijn ogen.
+ De automaat
Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het J-patroon wat schakelen betreft met de bak (de bak gaat namelijk altijd in de sportieve sequentiële stand), maar ik moet zeggen dat de automaat toch wel goed bevalt. Heel af en toe mis ik nog wel het handmatig schakelen. Had net het heel-en-toe terugschakelen aardig onder de knie koop ik een auto met een automaat; maar zo snel de bak terugschakelt kreeg ik met de handbak nog niet voorelkaar. Een echt bochtige toer met flink doorboenderen laat de bak wel flink stinken, maar dat mag de pret niet drukken.
+ De bediening / Interieur
Het eenvoudige interieur zonder I-drive zorgt nog steeds voor een lekker opgeruimd dashboard waarbij je vanaf dag 1 intuïtief al alle knopjes vind. Keyless entry is super, een accessoire waar je heel snel aan went.
Een paar knoppen / bedieningselementen die toch wat gewenning vroegen:
1. De raambediening grijp ik nog wel eens mis, omdat ik toch in de veronderstelling ben dat deze nog op de middenconsole zit bij de versnellingspook
2. De bediening van de CC: het systeem werkt toch feitelijk heel simpel (al had decelereren naar voren drukken en accelereren naar achteren moeten zijn, maar is inmiddels geen issue meer)
Interieurafwerking met de zwarte hemel werkt echt rustgevend onder het rijden. Optie van een €250,- is zeker de moeite van het aanvinken waard bij nieuwkoop. Sportstoelen zijn als vanouds van topkwaliteit waar je het ook op lange afstand prima uithoudt (gisteren ook moeiteloos dik 565km gereden aan één stuk).
Een aantal minpuntjes die echt verbetering behoeven:
- de draaicirkel is ten opzichte van de E46 coupe van het formaat zeecontainerschip, die scherp terugdraaiende bochten lastiger maakt en soms een keer steken vergen...
- de ruitenwissers houden boven de 160km/h op met het fatsoenlijk wissen van de voorruit. Uitzetten en de rijwind haar werk laten doen werkt beter dan de wisinstallatie.
- verbruik van de automaat valt me enorm tegen eerlijk gezegd. Met de handgeschakelde E46 coupe kwam ik zelfs met flink doorboenderen niet onder de 1 op 10,5. Deze auto geeft bij gelijke rijstijl een verbruik van rond de 1 op 8,5.
-

-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Het gaat uitstekend met je nieuwe 3er Joop. Geweldig 

- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Het beloofde prachtig weer te worden dus heb de auto in de Eiffel ten zuiden van de Nürburgring maar eens losgelaten (ca. 250km), met een bezoek aan de Ring na de rit (echter nog niet de Ring opgeweest met deze auto, volgende keer dus); dus zo'n 900km erop zitten vandaag:




















- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 5)
Heb nu dus eindelijk een antwoord of de sequentiële automaat ook in heuvel-/bergachtig terrein een beetje zijn werk naar behoren doet: maar het antwoord is volmondig JA!.
Heb 'm alleen nog niet op de Ring kunnen uitproberen. Op het moment dat ik aanstalten probeerde te maken richting de slagboom, was de baan tijdelijk afgesloten wegens een ongeluk... Ben toen maar richting huis gegaan. Volgende keer beter zeg maar.
Heb nog wel wat DF-auto's gezien, maar geen van de berijders...
Heb 'm alleen nog niet op de Ring kunnen uitproberen. Op het moment dat ik aanstalten probeerde te maken richting de slagboom, was de baan tijdelijk afgesloten wegens een ongeluk... Ben toen maar richting huis gegaan. Volgende keer beter zeg maar.
Heb nog wel wat DF-auto's gezien, maar geen van de berijders...
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: 27 jan 2009, 00:11
- Locatie: E46 ///M3 Coupe
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
schitterende locatie Joop, mooie foto's ook 
ik wil van de zomer ook lekker de bergen in met de auto, danwel naar "the best driving roads", wat een tijd geleden op Top Gear was in zwitserland, frankrijk en italie.

ik wil van de zomer ook lekker de bergen in met de auto, danwel naar "the best driving roads", wat een tijd geleden op Top Gear was in zwitserland, frankrijk en italie.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Tsjonge, 18" toch? Vanuit bepaalde hoeken lijkt het gewoon klein.

Blijft wel een mooi ding. Misschien wel de mooiste BMW van dit moment, de E92. Al zou ik die sticker van de dealer linksachter eraf slopen, die is wat aan de grote kant naar mijn smaak.
Blijft wel een mooi ding. Misschien wel de mooiste BMW van dit moment, de E92. Al zou ik die sticker van de dealer linksachter eraf slopen, die is wat aan de grote kant naar mijn smaak.
- Tom V
- Berichten: 4873
- Lid geworden op: 19 sep 2006, 11:50
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Mooie auto in een mooi landschap, mooie combinatie. 8)
- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Als je nog een goed idee hebt over het hoe, dan gaat ie er ook rap vanaf. Ben zelf niet zo van de stickers, maar ben bang dat ik meer beschadig dan heel hou als ik 'm eraf trek.Snipe schreef:...Al zou ik die sticker van de dealer linksachter eraf slopen, die is wat aan de grote kant naar mijn smaak.
Vwb de velg: Open velgontwerp laat de velg uit bepaalde hoeken idd. kleiner ogen dan 18"..., dat is nou eenmaal het nadeel van iele spaken...
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Föhn erop en het gaat het een stuk gemakkelijker. Als je zelf geen föhn hebt, jat je die van je vriendin maar.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
By the way: vanuit de meeste hoeken vind ik die wielen wel mooi, maar bij deze specifieke foto viel het me ineens op!
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Mooie auto Joop, en vooral de laatste foto's vind ik erg mooi.
- romo
- Berichten: 27066
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Fantastische pics, Joop...............................
De BMW in zijn natuurlijke habitat...................................
Veel beter wordt het niet, waarschuw me even de volgende keer, dan rijd ik ook mee
De BMW in zijn natuurlijke habitat...................................

Veel beter wordt het niet, waarschuw me even de volgende keer, dan rijd ik ook mee

- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Was even een spontane actie Romo, had hem HIER wel aangekondigd, maar als je zin hebt in een stukje sturen zeg het maar dan...
Het was dit of 'even' op en neer naar Stuttgart voor het Porsche Museum. Voor het laatste was het eigenlijk veel te mooi weer en dat wil ik eigenlijk ook nog combineren met een ritje door de wijnstreken in Baden Würtemberg (heb nog een route van een dikke 560km aan binnenwegen liggen in die hoek
: Van Neckar tot het Zwarte Woud en Bodensee die ik nog even iets verder moet uitwerken, tot een makkelijker te rijden rit zie: Deutsche Fachwerkstrasse).
Het was dit of 'even' op en neer naar Stuttgart voor het Porsche Museum. Voor het laatste was het eigenlijk veel te mooi weer en dat wil ik eigenlijk ook nog combineren met een ritje door de wijnstreken in Baden Würtemberg (heb nog een route van een dikke 560km aan binnenwegen liggen in die hoek

- Joop
- Berichten: 9062
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Vandaag eindelijk vrij. Vanmiddag even lekker stoeien in de sneeuw. Een paar leuke driftweggetjes op de Veluwe gevonden, waar met deze omstandigheden toch bijna geen hond zich durft te begeven.
Daarnaast ook even de moeite genomen een paar sneeuwfoto's te maken met het wintersetje (Styling 159, Goodyear Eagle Ultra Grip RFT, 225/45R17) eronder:














Daarnaast ook even de moeite genomen een paar sneeuwfoto's te maken met het wintersetje (Styling 159, Goodyear Eagle Ultra Grip RFT, 225/45R17) eronder:
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Very nice zo . Eennalaatste foto
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW E92 325iA High Executive (update foto's pag. 6)
Coole wielen zijn dat. Stijlvol, wel.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, ivo-b en 6 gasten