zwijmel

Die jas heb ik ook, maar bij de post hierboven mist nog één essentieel onderdeel: de film zelfTom schreef:Nee ik vind het wel een ontzettend gaaf horloge maar voor mij is het teveel geld (om aan een horloge uit te geven). Al jeukt het wel hoor, heb over die klok al twee keer eerder wat gepost in dit topic geloof ik.
Als ik 3k aan een horloge uitgeef dan is een IWC/Omega/Rolex misschien verstandiger. Ik denk dat die wat beter hun waarde blijven behouden dan een Tag Heuer. Al is die Vintage editie wel in gelimiteerde oplage, maar of dat zoveel zegt. Zover ik gezien heb zijn alleen de oude Monaco's met Heuer logo meer waard geworden.
Maargoed ik heb er weinig verstand van verder. Die klok vind ik wel ontzettend mooi omdat ie vierkant is (spreekt mij wel aan), hij al lang op de markt is in min of meer dezelfde vorm en de connectie met racerij natuurlijk. Vind het ook een apart horloge om te zien, wijkt wel af van de standaard en daar houd ik wel van.
Zo'n jas is wel erg stoer trouwens
Dat 'imago' had ik zélfs als horlogemakerszoon ook 'last'van tot een 11/12 jaar geleden. Maar als je je er in verdiepen gaat...Jij zegt Rotterdamse Mercedesrijder bijvoorbeeld, maar als je daar over nadenkt zou je ook Amsterdamse/Heerenveense BMW rijder kunnen zeggenSnipe schreef:Ik houd niet van Rolex. Qua techniek zal het ongetwijfeld schitterend zijn, maar qua uiterlijk en imago vind ik het minder geslaagd. Het is teveel in your face, een horloge voor Rotterdamse Mercedesrijders.
Gebruikers op dit forum: ArjanS, Berry1000RR, Bokkepoot, Eric Z, Fabian, MarcF, RS-Ron, Sabberjoch, SlowCo, Wimo en 3 gasten