jawel, ook ik volg...
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: jawel, ook ik volg...
Dennis Schroyen schreef: Cosmosschwarz en een GT spoiler op de koffer(die overigens vakkundig verwijdert gaat worden)
Als ik de foto's zo zie, staat die spoiler goed.
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
jep rico, maar zo was de spoiler toen ik ze kocht:µ
[IMG:800:600]http://i12.photobucket.com/albums/a243/ ... M3back.jpg[/img]
en dat was me iets te gortig... Gewoon tussenstuk ertussenuitgehaald(overigens ook een origineel BMW product
)
nandor, foto's van interieur volgen nog. Staan op pc van kameraad. Jij bent dat toch met die machtige Avus Sedan he? aan de voorbumper te zien toch
[IMG:800:600]http://i12.photobucket.com/albums/a243/ ... M3back.jpg[/img]
en dat was me iets te gortig... Gewoon tussenstuk ertussenuitgehaald(overigens ook een origineel BMW product

nandor, foto's van interieur volgen nog. Staan op pc van kameraad. Jij bent dat toch met die machtige Avus Sedan he? aan de voorbumper te zien toch

- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
Ja Cav, ik heb een doel voor ogen en ik zou toch graag bij de grote merken een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van nieuwe wagens. Dat mijn eigen ervaringen leiden tot veranderingen... Ik hoop dat het ooit zo ver nog mag komen.
Nandor,
Die estoril is zoiezo een 3.2, dus oud hok is nog jonger als die van mij...
goed bezig
Nandor,
Die estoril is zoiezo een 3.2, dus oud hok is nog jonger als die van mij...
goed bezig

- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Downforce Bjorn
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 01 mar 2006, 18:36
- Locatie: Zolder, België - Real ///M are handbuilt!
Zo, weer een tijdje geleden dat ik nog op het forum geweest ben dus kzal maar meteen mijn best doen en een paar foto's posten van de M3
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3.jpg[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(1).jpg[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(2).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(4).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(5).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(6).JPG[/img]
En de schitterende ACS short shifter met versnellingsbakslot:
[img:1127:845]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(3).JPG[/img]
Enjoy!
Bjorn

[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3.jpg[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(1).jpg[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(2).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(4).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(5).JPG[/img]
[img:909:682]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(6).JPG[/img]
En de schitterende ACS short shifter met versnellingsbakslot:
[img:1127:845]http://users.skynet.be/bk317666/M3/M3(3).JPG[/img]
Enjoy!
Bjorn
- Niels
- Berichten: 22495
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
kleine update.
Bjorn heeft een kleine compilatie gemaakt van het mooiste beeldmateriaal wat we tot nu toe hebben.
Prachtig ineengestoken, echt hulde aan zijn kunsten
dus voor de geïnteresseerden plaats ik de link hier:
http://users.skynet.be/bk317666/hakken.divx
Bjorn heeft een kleine compilatie gemaakt van het mooiste beeldmateriaal wat we tot nu toe hebben.
Prachtig ineengestoken, echt hulde aan zijn kunsten

dus voor de geïnteresseerden plaats ik de link hier:
http://users.skynet.be/bk317666/hakken.divx
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
- Downforce Dennis
- Berichten: 1248
- Lid geworden op: 03 mar 2006, 01:38
- Locatie: Zolder(B)
3.0 is algemeen bekend betrouwbaarder als de 3.2. De 3.0's halen af fabriek ook allemaal meer dan 286 pk. Mijne had er bijvoorbeeld 288. De 3.2 is eerder marketinggericht, meestal puren ze rond de 315pk uit aan de krukas. Niettemin is de 3.2 standaard gewoon sneller en koppelrijker. 3.2's hebben vooral last aan vanos en krukaslagers.(duh)
Enigste nadeel aan de 3.0 is dat de aanzuiging van de oliepomp in het oliecarter aan de achterzijde van het blok zit. Wanneer je oliepeil gezakt is en je gaat herhaaldelijk stevig in de remmen(circuit) zit de kans erin dat ie zonder olie draait, met alle gevolgen van dien. Maar de meeste circuit 3.0's zijn dan ook uitgerust met de aanzuiging van de 3.2 die aan de voorzijde zit.
Op M5board.com beweren ze dat je ongetwijfeld moet gaan voor de 3.0. Niet stuk te krijgen...
dit alles weegt natuurlijk niet op tegen het feit dat de 3.2 sneller is, vooral het koppel is echt een pak hoger
Enigste nadeel aan de 3.0 is dat de aanzuiging van de oliepomp in het oliecarter aan de achterzijde van het blok zit. Wanneer je oliepeil gezakt is en je gaat herhaaldelijk stevig in de remmen(circuit) zit de kans erin dat ie zonder olie draait, met alle gevolgen van dien. Maar de meeste circuit 3.0's zijn dan ook uitgerust met de aanzuiging van de 3.2 die aan de voorzijde zit.
Op M5board.com beweren ze dat je ongetwijfeld moet gaan voor de 3.0. Niet stuk te krijgen...
dit alles weegt natuurlijk niet op tegen het feit dat de 3.2 sneller is, vooral het koppel is echt een pak hoger

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Ik ben niet zo technisch natuurlijk, maar wat ik er van begrepen heb is dat de 3.0 bij sportief gebruik veel betrouwbaarder is op de lange termijn. Dat komt met name vanwege de cilindervergroting van de 3.2 waar bij het ontwerpen geen rekening mee is gehouden. De ruimte tussen de cilinders is te krap zeg maar.
Bovendien schijnt die motor inderdaad altijd meer pk te leveren dan opgegeven.
Dat laat onverlet dat voor normaal gebruik de 3.2 natuurlijk de betere keus is. Nieuwer, sneller, more sofisticated zeg maar
Bovendien schijnt die motor inderdaad altijd meer pk te leveren dan opgegeven.
Dat laat onverlet dat voor normaal gebruik de 3.2 natuurlijk de betere keus is. Nieuwer, sneller, more sofisticated zeg maar

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], vigilante en 12 gasten