Je zou haast denken dat je een hele cameraploeg meehad om deze beelden te schieten, heerlijk!
lol! M'n laptop brengt de ervaring iig niet echt overTom schreef:Leonie dat is helemaal een geweldige ervaring he.
![]()
8)
Vooralsnog is de auto stukLeonie schreef:lol! M'n laptop brengt de ervaring iig niet echt overTom schreef:Leonie dat is helemaal een geweldige ervaring he.
![]()
8)
En dan heb ik meteen een mooi excuus om Femme lief aan te kijken en te vragen of ik nog even mee mag rijden ("zeg Femme, nu ik er toch ben ...").
LOL!!,Snipe schreef:Heb je in ieder geval iemand die kan duwen
Nee joh, die zitten niet achter hun oren te krabben, die zitten te downloaden.JWD schreef:LoL, ik denk dat ze bij Alpina op de marketing afdeling achter hun oren zitten te krabben "Waarom hebben wij niet zo'n filmpje?".
Probleem met Femme's hyperspeedmachine is dat bij lage snelheid plankgas alleen maar wielspin geeft en bij hoge snelheid zou het denk ik te link zijn op die gekke Noorse landweggetjesPaul schreef:Subliem filmpje!!!!!!!!!!!!! echt geweldig...al mocht er van mij wel wat meer actie(plankgas) in zitten..
Femme schreef:Peter heeft even naar de auto gekeken en is tot de constatering gekomen dat ik één van de lambdasondes uit het uitlaatspruitstuk heb geblazen.
Hij denkt het met wat laswerk te kunnen fixen. Dit zal goedkoper en sneller zijn dan een nieuw spruitstuk bij Alpina bestellen.
Weet er alles van.. maar daarom kun je nog wel met 60 /80 kmpu even kwispelen met de kont.. en daar hoef je echt geen rallyrijder voor te zijn,filmpje is subliem... maar het had van mij wel wat duidelijker gemogen dat het hier om een 400pk+ monstertje gaat..Daniel schreef:Probleem met Femme's hyperspeedmachine is dat bij lage snelheid plankgas alleen maar wielspin geeft en bij hoge snelheid zou het denk ik te link zijn op die gekke Noorse landweggetjesPaul schreef:Subliem filmpje!!!!!!!!!!!!! echt geweldig...al mocht er van mij wel wat meer actie(plankgas) in zitten..
Op droog kun je onbezorgd gas geven, behalve op hele lage snelheden. Daar in Noorwegen waren de wegen nat en het was niet erg warm, dus dan moet je rustig aan doen. De reden dat ik Tom had uitgenodigd is ook dat ik wel vertrouwen had dat hij het materiaal heel zou latenDaniel schreef:Probleem met Femme's hyperspeedmachine is dat bij lage snelheid plankgas alleen maar wielspin geeft en bij hoge snelheid zou het denk ik te link zijn op die gekke Noorse landweggetjesPaul schreef:Subliem filmpje!!!!!!!!!!!!! echt geweldig...al mocht er van mij wel wat meer actie(plankgas) in zitten..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Godspeed, tomgtr, Vanreijmersdal en 11 gasten