Sven (MX-5 NA)
- RobS
Re: Sven (MX-5 NA)
IL verkoopt ook rollbars.
- Sven
Helaas niet één die een beetje circuit waardig is.
- Bert ///M3
Voor een gewone kooienbouwer in NL moet het toch ook geen hogere wetenschap zijn om even zo'n ding te lassen. Kan je ook nog zelf bepalen hoe je hem hebben wilt.
- RJay
http://www.knaf.nl/sectie/de-knaf/infor ... abrikanten" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar heb je een lijstje, anders kan je ook naar bijv. biesheuvel/dutchpowertrading stappen, of je moet Micky van de Max5 club even aanspreken.
Daar heb je een lijstje, anders kan je ook naar bijv. biesheuvel/dutchpowertrading stappen, of je moet Micky van de Max5 club even aanspreken.
- Sven
Boven aan die link staat A&P Metaalbewerking en toevallig ben ik ook met hun aan het praten over een goede rolbeugel op maat. Ik denk wel dat ik daar mijn beugel laat maken.
Verder heb ik afgelopen vrijdag mijn Spax set binnen gekregen. Die wordt er binnenkort onder gezet, samen met nieuwe achter remmen en een nieuw spruitstuk. Dan ben ik ook meteen Cat-loos. Morgen verwacht ik trouwens ook mijn Sparco stoeltje en QSP stuur. Wat een fun 8) :banaan:

Verder heb ik afgelopen vrijdag mijn Spax set binnen gekregen. Die wordt er binnenkort onder gezet, samen met nieuwe achter remmen en een nieuw spruitstuk. Dan ben ik ook meteen Cat-loos. Morgen verwacht ik trouwens ook mijn Sparco stoeltje en QSP stuur. Wat een fun 8) :banaan:
- RJay
Spax krypton gas, klinkt bekend..... Oja, dat hebben wij ook
Fijne set, zeker voor het geld.
Tip, zet ze achter niet te stug, dan "veren" ze te traag uit, of heb jij dubbelverstelbaar?

Fijne set, zeker voor het geld.
Tip, zet ze achter niet te stug, dan "veren" ze te traag uit, of heb jij dubbelverstelbaar?
- Sven
Ik heb voor en achter maar 1 draai-unit, dus niet dubbel verstelbaar. Ik neem aan dat als je die draai-wieltjes naar de 'plus' draait, de boel stugger wordt? Heb je ook een idee waar ik het beste die veerschotels naartoe kan draaien?
- JohanH
Sven, je zou eens aan MaX5racer en de-witte-mx5 van het owners forum of Mik het hoogwerf team kunnen vragen wat hun afstelling is, zij rijden met een identieke SPAX set rond volgens mij.
En vergeet niet uit te lijnen bij grote wijzigingen
En vergeet niet uit te lijnen bij grote wijzigingen

- RJay
Omlaag voor op de weg, omhoog voor op het circuit.Sven schreef:Ik heb voor en achter maar 1 draai-unit, dus niet dubbel verstelbaar. Ik neem aan dat als je die draai-wieltjes naar de 'plus' draait, de boel stugger wordt? Heb je ook een idee waar ik het beste die veerschotels naartoe kan draaien?
Hoeveel moet je zelf uitzoeken, dat zou ik A niet weten voor een miata en B wij zijn daar zelf net mee begonnen te spelen.
- Peter
Kuch, kuch....
Hi Sven,
Zijn er nog updates sinds vorig jaar?
Ik ben zelf "in de markt" voor een MX5 om het circuit mee op te gaan en was even benieuwd hoe het bevalt....
groet,
Peter
Hi Sven,
Zijn er nog updates sinds vorig jaar?
Ik ben zelf "in de markt" voor een MX5 om het circuit mee op te gaan en was even benieuwd hoe het bevalt....
groet,
Peter