ThanksGTRene schreef:Gaat lekker inderdaad, trouwens die groene type 25? die jou voorbij ging, is die met Honda?
ben benieuwd naar de glijpartijen

ThanksGTRene schreef:Gaat lekker inderdaad, trouwens die groene type 25? die jou voorbij ging, is die met Honda?
ben benieuwd naar de glijpartijen
Dank je. Volgende keer gewoon even in de gaten houden wanneer het georganiseerd wordt. Dan rijd je er zo heen. Anders zien we je gewoon weer op Franchorchamps met de Elise TrophyPurple Lizzie schreef:Leuke filmpjes .... met name een nat Abbeville zorgt dat ik ineens baal dat ik niet ben heen & weer gereden ofzo
Hij was vrij groot inderdaad, dus ik zou hem wel zo willen typerenPurple Lizzie schreef:PS: zat er een hele forse jongen in die type 25?
Ohoh .. weer?Stéphane schreef:Dank je. Volgende keer gewoon even in de gaten houden wanneer het georganiseerd wordt. Dan rijd je er zo heen. Anders zien we je gewoon weer op Franchorchamps met de Elise TrophyPurple Lizzie schreef:Leuke filmpjes .... met name een nat Abbeville zorgt dat ik ineens baal dat ik niet ben heen & weer gereden ofzo![]()
Dan is dat wel een Honda supercharged monster....Stéphane schreef:Hij was vrij groot inderdaad, dus ik zou hem wel zo willen typerenPurple Lizzie schreef:PS: zat er een hele forse jongen in die type 25?
Van mij mag het wel, hoorPurple Lizzie schreef:Ohoh .. weer?![]()
Dan is het ook niet gek dat-ie van mij weg reedPurple Lizzie schreef:Dan is dat wel een Honda supercharged monster....
Lambo Gallardo kon daar keertje niet van wegkomen op Croix..
(to be fair je kon je afvragen of die man wel kon rijden want na 5 rondjes kwam er rook van zijn remmen)
Wij hebben elkaar vorig jaar niet gesproken daarPurple Lizzie schreef:dacht dat je er vorig jaar ook al was ofzo en dat ik uitbundig tegen je heb gebabbeld - en daarna gewoon dat niet meer precies weet
/gebeurt regelmatig
Ach ja, je moet wat op een maandagmorgen, toch?Purple Lizzie schreef:Mooi plaatje
Vertel dan ffStéphane schreef:Wij hebben elkaar vorig jaar niet gesproken daarPurple Lizzie schreef:dacht dat je er vorig jaar ook al was ofzo en dat ik uitbundig tegen je heb gebabbeld - en daarna gewoon dat niet meer precies weet
/gebeurt regelmatigMisschien dit jaar wel, maar dat weet ik allemaal nog niet
Zeker met dit weer!Stéphane schreef:Ach ja, je moet wat op een maandagmorgen, toch?Purple Lizzie schreef:Mooi plaatje
Toeschouwer vanaf de bankPurple Lizzie schreef:Vertel dan ff
Was je daar als toeschouwer?
Reed je mee in de ET?
Dutch Supercar?
Precies en daarom ga ik morgen weer hetzelfde doen, maar dan zonder dakPurple Lizzie schreef:Zeker met dit weer!
Stéphane schreef:Toeschouwer vanaf de bankPurple Lizzie schreef:Vertel dan ff
Was je daar als toeschouwer?
Reed je mee in de ET?
Dutch Supercar?
Precies en daarom ga ik morgen weer hetzelfde doen, maar dan zonder dakPurple Lizzie schreef:Zeker met dit weer!
Nee, inderdaadPurple Lizzie schreef:Oh ok - dan is de kans dat ik vrolijk tegen je gebabbeld heb en dat nu niet meer weet .. niet zo groot zijn
Kans is groot dat ik daarbij ben, dus wie weet tot danPurple Lizzie schreef:Lotus On Track organiseert dit jaar ook de Lotus Cup Europe > Zandvoort op 23/24 mei (ofzo - in het weekend) tot dan dan!
Yep. Dat ding klinkt echt bruutTommy schreef:Dik geluidje in de exige. Lotus sport uitlaat icm komotecced toyota toch? (jan de bandenman) mooi apparaat
Haha.. gaat Ferry daar nu met 120pk Jan voorbij met 255pk? 8)Stéphane schreef:
Hier nog een Exige S met Komotec kompressor. Ding klinkt en gaat echt goed 8)
Emiel, stop met zoeken en wikken en wegen............ Elise check, Honda check bonus check http://www.pistonheads.com/sales/979377.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Capo_Miel schreef:Netjes hoor Stephane, ben erg blij dat je er zo'n plezier van hebt!
Leuk die filmpjes![]()
Die achterlampen kun je 2e hands relatief goed krijgen via ebay.co.uk of via Junks op seloc.![]()
Laatste is een bijzonder aardige kerel.
Was gisteren net in de tuin aan het werk, alweer![]()
Ik ben er nog niet uit, Elise S1 met honda/duratec of Evo Lancer 6 of Impreza STI TYPE-R .....
Dank jeCapo_Miel schreef:Netjes hoor Stephane, ben erg blij dat je er zo'n plezier van hebt!
Leuk die filmpjes![]()
OK, bedankt. Ik zal eens bij hem informeren.Capo_Miel schreef:Die achterlampen kun je 2e hands relatief goed krijgen via ebay.co.uk of via Junks op seloc.![]()
Laatste is een bijzonder aardige kerel.
Goed bezigCapo_Miel schreef:Was gisteren net in de tuin aan het werk, alweer![]()
Ik ben er nog niet uit, Elise S1 met honda/duratec of Evo Lancer 6 of Impreza STI TYPE-R .....
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, mark123 en 9 gasten