weet ik niet precies, maar zelf houd ik altijd tussen de 80.000km en max 120.000km aan, maar zal er ook aan liggen hoe schoon de benzine en tank is dus welke landen je rijd, dingen kosten in verhouding niet veel.Marco R. schreef:Wat is de voorgeschreven interval van zo'n brandstoffilter dan?
Zou ik bij een M60 niet doen als je onderblok je lief is.Casper schreef:Die M60 motoren kunnen prima op Ron95. Volgens mij zijn ze zelfs geëngineerd op Ron91
Hoezo?raymondw schreef:Zou ik bij een M60 niet doen als je onderblok je lief is.Casper schreef:Die M60 motoren kunnen prima op Ron95. Volgens mij zijn ze zelfs geëngineerd op Ron91
Ar schreef:Hoezo?raymondw schreef:Zou ik bij een M60 niet doen als je onderblok je lief is.Casper schreef:Die M60 motoren kunnen prima op Ron95. Volgens mij zijn ze zelfs geëngineerd op Ron91
Mooi dat het opgelost is, maar dat van het benzinefilter kun je de dealer niet echt aanrekenen vind ik. Het zijn nog altijd de klanten die de rekeningen betalen en bepalen wat voor werkzaamheden er wel of niet uitgevoerd moeten/mogen worden.Paskal Morriën schreef:En wat trek je uit die auto???? Een brandstoffilter uit oktober 1997![]()
Da's eigenlijk te schandalig voor woorden of niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten