MerciBert ///M3 schreef:Die wielen icm rijhoogte en spoorverbreding voor maken het wel meteen een dikkere auto om te zien zeg

Jankende ogen Steven ? (heb geen idee wat je bedoeld)
MerciBert ///M3 schreef:Die wielen icm rijhoogte en spoorverbreding voor maken het wel meteen een dikkere auto om te zien zeg
Steven Nauta schreef:Die rode strips onder de koplampen
Wat nou gemist: bijna 8 jaar KLU achter de rugBert ///M3 schreef:LOL @ filmpje. Even een helm bij de carnavalsshop geleend Aernoudt of je carriere als vlieger gemist?
Bert ///M3 schreef:Mooi stukkie sturenDie in die Z3M met vleugel zal wel een beetje vreemd in zijn spiegel gekeken hebben
Een tijdje geleden reed ik er langs, ze hebben nu dat andere gebouw ook gekocht zeker?Steven Nauta schreef:Erg gaaf Aernoudt, zag al een flinke stapel stickers liggen bij Jacob. Helemaal nu met al die ruimte een mooi bedrijf, groot voordeel dat jij je e34 passie kan delen.
Maar waarom in gods naam willen onderscheiden doormiddel van die jankende ogen?
Steven Nauta schreef:Dit is nu inderdaad ook van Jacob. Het geheel is wel huur, geen koop. Maar het begint nu inderdaad een serieus grote zaak te worden. Hierdoor gaat hij ook meer M modellen slopen, wederom met name E34's. Dus Aernoudt heeft hierdoor het juiste adres als sponsor
Ach, iedereen moet het leren, zie bij jou ook nog wel wat verbeter mogelijkheden. Jammer dat sommigen het meteen met een dergelijke auto doen soms, dan kost het meestal meer tijd.Aernoudt schreef:Bert ///M3 schreef:Mooi stukkie sturenDie in die Z3M met vleugel zal wel een beetje vreemd in zijn spiegel gekeken hebben
Je zou zeggen dat zo'n picnic tafel achterop wel wat downforce zou moeten geven om wat harder door de bocht te gaan op slicks
Ik ook....... een E36Tom V schreef:Ach, iedereen moet het leren, zie bij jou ook nog wel wat verbeter mogelijkheden.Aernoudt schreef:Bert ///M3 schreef:Mooi stukkie sturenDie in die Z3M met vleugel zal wel een beetje vreemd in zijn spiegel gekeken hebben
Je zou zeggen dat zo'n picnic tafel achterop wel wat downforce zou moeten geven om wat harder door de bocht te gaan op slicks
Klopt; zeker nog verbeter punten. Was voor mij de 2e keer Spa (1 keer voor de verbouwing (1 1/2 jaar geleden) en deze keer). Je ziet ook duidelijk in de film dat ik meerdere lijnen probeer bij meerdere bochten: kijken wat het beste 'loopt'. (en daardoor een aantal keer een Apex mis of niet goed pak)Tom V schreef:....
Ach, iedereen moet het leren, zie bij jou ook nog wel wat verbeter mogelijkheden. Jammer dat sommigen het meteen met een dergelijke auto doen soms, dan kost het meestal meer tijd.
Moest wel lachen om opmerking @ spiraaltje.
Dat vond ik mooi van de rondjes met Macboy op de ring. Hij remde bijna niet, waar ik bijna continu in de rem hang :o Dat lijkt me ook het voordeel van de e34. Je moet nette lijnen rijden om er vaart in te houden. Maar ook ik weet dat de balans die je dan voelt de echte beloning bij racen is.Aernoudt schreef:Tom V schreef:....
Leren rijden met een auto met veel vermogen kost inderdaad meer tijd, dat zie je op de Ring bijvoorbeeld ook heel goed (en heeeeel vaak). Tevens leert men dan vaak 'verkeerd' rijden : van bocht naar bocht ipv vloeiend: puur op vermogen ipv echt mooi te gaan rijden, best jammer.
Dan heb ik je vanmiddag gezien, ik reed een paar auto's achter je over het bruggetje in Franeker.Aernoudt schreef:Vandaag bij Offenga M remmen gemonteerd (aan de voorkant) en tevens een M5 stabi (eveneens aan de voorkant). Daarnaast meer camber gezet, zodat de auto (als het goed is) beter de bocht in en door gaat. Aanstaande Vrijdag op Zolder testen tijdens de BMWdriversclub dag.
Volgende week Zaterdag ben ik er ook: dan komt de bestickering er op ! Rond 10:00 in Franeker.Steven Nauta schreef:Oh had wel even willen kijken, wist niet dat je in Franeker was. Mooi stadje hè![]()
Ben benieuwd of de aanpassing het gewenste resultaat hebben opgeleverd. Wat wil je nog meer doen nu?
Gebruikers op dit forum: Arstey, Estoque, jessedehaan, Kadett, Wimo en 4 gasten