allen schreef:Vandaar m'n opmerking Rico. Het is makkelijk de kapitein wat te verwijten als je zelf aan wal staat en meestal verwijt de pot de ketel ook nog eens dat ie zwart ziet. Tel die twee bij elkaar op, dan wordt het al snel een zootje. Nu lopen zaniken, maar aan de andere kant heeft die man wel voor een hoop brood op tafel gezorgd bij veel gezinnen. In goede tijden wordt zo'n man niet bedankt, in slechte tijden schoffelen we die lul onderuit. En laten we wel wezen: de meeste bedrijven die gigantisch gegroeid zijn hebben echt weleens onverantwoorde risico's genomen.
Allen ik vind Kroymans geen lul, ik ken de beste man niet eens, hoewel.. ergens in 1982 ofzo of was het 1983.. toen heb ik hem een handje geschud als 11 jarig jochie op de Rai. Aardig man.. kreeg een mooie folder mee van de 308 GTB die ik overigens nog steeds heb
Verwijten doe ik hem ook niet echt.. wat moet ik hem verwijten ?
Maar 1 ding blijf ik me afvragen ? Waarom moeten bedrijven zo groot "groeien" ? Wat is er mis met het werken op een schaal die te behapstukken is ?
Waarom niet alleen NL en desnoods Duitsland ? Waarom heel Europa ? Waarom moet je 400 miljoen hebben Prive.. als je al met 1 been qua leeftijd in het graf staat ? (bij wijze van spreke) .. Waarom verliezen hele rijke mensen met heel veel schulden altijd de realteit uit ogen ?
Ik gun iedereen zijn verdiende poen.. maar zien mensen zelf ook niet een keer in dat 5 biefstukken vreten op een dag niet meer te vreten is ?