Peugeot 106 Ph2 Rallye
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Re: Peugeot 106 Ph2 Rallye
Moet je zo'n verzekeraar maar eens vragen waar ie denkt voor dat bedrag zo'n auto te kopen, zodat jij die kunt ophalen (bij mijn weten koop je nergens voor 2.5k een phase 2 rallye, althans, anderhalve maand terug niet
). Maargoed, ik ben in de regel ook niet heel erg te spreken over deze werkwijze.

-
- Auto: M3P, 130i
Joy, vandaag ga ik even langs bij een autoschadebedrijf omp een offerte/taxatie te laten opmaken.
Bert, vanuit Uden is DH wel een flink stuk. Is geen optie, of de prijs moet wel heel erg gunstig zijn.
Bedankt voor het meedenken.
Gerdinand, voor 2.5K is er inderdaad geen Ph2 Rallye te vinden. Wellicht dat de ' hoge' kilometerstand de waarde drukt?!
Overigens ben ik de auto nu even zat. Heb er totaal geen zin in om bijv. 's avonds even wat te rijden, terwijl er technisch niets mis is.
Zit daarnaast ook met een schuin oog te kijken naar een ander ' goedkoop' speeltje.
Het beinvloedt je toch sterker dan ik dacht...
Bert, vanuit Uden is DH wel een flink stuk. Is geen optie, of de prijs moet wel heel erg gunstig zijn.

Gerdinand, voor 2.5K is er inderdaad geen Ph2 Rallye te vinden. Wellicht dat de ' hoge' kilometerstand de waarde drukt?!
Overigens ben ik de auto nu even zat. Heb er totaal geen zin in om bijv. 's avonds even wat te rijden, terwijl er technisch niets mis is.

Zit daarnaast ook met een schuin oog te kijken naar een ander ' goedkoop' speeltje.

Het beinvloedt je toch sterker dan ik dacht...
- 2000USA
Klopt, had hetzelfde toen mijn spider net gerepareerd was (achteras). Je zit steeds in dat ding "als het maar goed gaat".indobesar schreef: Het beinvloedt je toch sterker dan ik dacht...
Het gevoel is weg.
Wellicht afscheid nemen, en wat anders leuks zoeken.... Succes!
-
Vol verbazing je foto's bekeken 

-
ik zou hem lekker gamma-zwart rollen en een tracktool van maken. En met het geld dat je hebt vergoed gekregen een goede daily 8)
voor de rest, tjah kinderen...
- Petrolhead Tom
Ik zou hier serieus over na denken! Klinkt lang niet gek!Metchu schreef:ik zou hem lekker gamma-zwart rollen en een tracktool van maken. En met het geld dat je hebt vergoed gekregen een goede daily 8)