Deze auto vraagt nu wel om een rolkooi en sparco's met alcantara stuurtje vind je niet

Ziet er goed uit, maareuh die V10 in de Z3 bouwen? weet dat G-power dat ook levert, maar heb het nooit in het eggie gezien, laat staan mee geredenFabian schreef:Zo gisteren de uitlaat opgehaald!
Ik hoop donderdag weer verder te kunnen gaan met het inlaatspruitstuk, en ik hoop dat ik het dan geheel gereed krijg.
De man waarvan ik deze uitlaat kocht is ook met een leuk projectje bezig. Had al een Z3 QP automaat met Alpina compressor-set etc erop, is nu bezig een M5 V10 erin te lepelen. Zag er indrukwekkend uit, motor moet er eigenlijk volgende week al inzitten. Spectaculair!
nee, dat vind ik echt zo zonde van die honderd euro. Nutteloos geld. Gaat mij vooral om de verandering van het karakter van de motor. En of ik nou van 193pk naar 220pk of van 185 naar 205 of van 205 naar 220 ben gegaan maakt me echt niet uitKnot schreef:Ben erg benieuwd Fabian!
Wil je niet eerst op de testbank voor een meijertje om te kijken wat de auto met standaarduitlaat doet (en liefst standaard inlaat ook nog maar daar is het denk ik al te laat voor)?
Niels schreef:En wanneer proefrijden![]()
:
Eerst een oplossing vinden voor mn velgen ivm het aanlopen. Maar als ik tijd heb van de week dan gaan de 17inchers er achter even omheen. Kan ik ff testrijden.Niels schreef:En wanneer proefrijden![]()
:
frank de jonge schreef:Daar willen we uiteraard filmpies van zien Fabian!
haha, mn auto staat warm overdekt te rusten bij mn ouders in RosmalenNiels schreef:Ik ben nu nog in BredaJe hebt toch velgen genoeg liggen?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BartMS, erwin20vt, EvdP, Ferdi, frankie, Google [Bot], jvb, Mark 320iS, Martin D, Peter-Paul, SlowCo, SvB, Ti-Tourist (Erik), zegmaarboris en 9 gasten