Heb het meteen even helemaal doorgelezen, erg leuk om je twijfel traject te volgen. Erg mooie wagen, maar natuurlijk erg triest van de schade wederom

Inderdaad, als het anders was zou ik er verbaasd over geweest zijn.Capo_Miel schreef:Mooi dat de S2 in orde was volgens Peter.
Kon ook haast niet anders met zo'n onderhouds historie
De achterste waren ver versleten, bijna tot op het metaal. Aan de voorkant waren ze ongeveer 2/3 versleten. Dus als je dan 2 dagen gaat rijden zijn ze halverwege de eerste dag op. Zeker bij dit soort baantjes, met gelijk een bijpassende auto in de filmCapo_Miel schreef:Maar welke remblokken waren versleten ?![]()
Kijk, dat gaat dan ook al weer de goede kant opCapo_Miel schreef:Andere auto komt goed, begint erop te lijken dat het een Impreza WRX STI word van 2003 (uk import offcourse)
Misschien gelijk kijken voor een Spec C?Capo_Miel schreef:Mooi dat de S2 in orde was volgens Peter.
Kon ook haast niet anders met zo'n onderhouds historie
Maar welke remblokken waren versleten ?![]()
Andere auto komt goed, begint erop te lijken dat het een Impreza WRX STI word van 2003 (uk import offcourse)
Ligt eraan wat ik kan vinden op de UK market en wat de koers gaat doen komende maanden.Stefan R schreef: Misschien gelijk kijken voor een Spec C?
zullen we niet doen, maar je weet, bepaalde uitspraken komen terug in filmpjes bv van Metin of Elmarallen schreef:Zal wel 'drive shaft seal ring' heten, maar sla me er niet op dood.
Mooie smiley voor een chineesallen schreef:
BedanktChristiaan van H. schreef:Heerlijk filmpje Stéphane.
Ziet er uit als een erg lekkere auto.
Gaat lekker inderdaad, trouwens die groene type 25? die jou voorbij ging, is die met Honda?Stéphane schreef:Vanavond zal ik de glijpartijen op Abbeville er ook op zetten
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bjeffindividual, Cazzo46, Godspeed, Hans44, jvb, Mark, nickdoesburg, Robbert92, SlowCo, SvB en 9 gasten