Ga hem vandaag nog maar een keertje wassen :playcar:
Ja, wie weet. Zou mooi zijn als die van jou dan achterin een S1 Exige ligt natuurlijkCapo_Miel schreef:Dat is inderdaad toeval! Die rugzak ga ik nu maar weer gebruiken vermoed ik, misschien dat ze elkaar in de toekomst op een LOT dag eens tegen komen![]()
ThanksCapo_Miel schreef:Ga hem vandaag nog maar een keertje wassen :playcar:
Denkt terug aan de Smart...Stéphane schreef:...en alle papieren bij elkaar zoeken.
Jullie zijn zo lekker bezig met z'n tweeen, kunnen jullie die van mij ook wel effe doenStéphane schreef:Ik ga de mijne vanavond nog wassen, in de was zettenCapo_Miel schreef:Ga hem vandaag nog maar een keertje wassen :playcar:
LOLallen schreef:Denkt terug aan de Smart...Stéphane schreef:...en alle papieren bij elkaar zoeken.
Voor €175/uur ex. BTW wil ik best jouw auto wassen, hoorElise schreef:Jullie zijn zo lekker bezig met z'n tweeen, kunnen jullie die van mij ook wel effe doen:banaan:
Alvast bedankt
Hoezo? Andere kant van de wagen minder mooi?Macboy schreef:Stéphane, ik denk dat je een glimlach krijgt als je alleen hiernaar kijkt ! Ik wel in elk geval![]()
Absoluut. Zeker wetenMacboy schreef:Stéphane, ik denk dat je een glimlach krijgt als je alleen hiernaar kijkt ! Ik wel in elk geval
Nog maar even deze vraag omhoog schoppen voordat tie weg isStéphane schreef:Ik zou het even moeten nameten, Bert. Peter heeft hem uitgewogen in ieder geval.Elise schreef:Hoe hoog staat de auto nu met de Nitrons Stéphane?
Dat was inderdaad zoals ik het bedoelde. Onder de 'chassisbalk' zogezegd.Elise schreef:Als je het op 2 plaatsen wilt meten, heel graag.
1 x achter het voorwiel (zeg maar bij de spatlap)
1 x voor het achterwiel
Alvast bedankt
Tja, ik ben niet zo groot en ook niet zo zwaar dus dat is prettig voor de 0-100km/u inderdaadCapo_Miel schreef:60kg ? Nou dan is de lotus al weer sneller bij de 100km/h als met mij erin![]()
Geen probleem en ook geen stressCapo_Miel schreef:Wassen word morgen ochtend, maar alle papieren liggen klaar, dus daar geen stress over![]()
Kan me voorstellen dat je een goede op wilt zoeken. Dus dan is tijd nemen wel handig.Capo_Miel schreef:Houd altijd slag om de arm, maar dat betekend dus dat ik morgen avond hele avond internet ga afspeuren, weken/maanden gaat dat duren voor ik weer gevonden heb wat ik wil. Mijn vriendin word er nu al gek van![]()
![]()
Als ik je kan helpen of een of andere manier, laat maar weten. Niet dat ik altijd ruim in de tijd zit, maar als het kan wil ik je wel helpen.Capo_Miel schreef:Sterkte is wel nodig, zeker gezien ik komende weken/maanden geen tijd heb om naar de UK te gaan
Kan hem dan op zaterdag een keer ophalen, of vrijdag avond vliegen, zaterdag ophalen en er dan weekend weg van maken met de vriendin en zondag avond de trein terug nemen. Is de dame ook weer tevreden![]()
Voorlopig helaas geen tijd.
Maar heb vorige keer ook maanden gezocht, zal dit keer niet anders zijn.
Achterkant: 13,0cmElise schreef:Als je het op 2 plaatsen wilt meten, heel graag.
1 x achter het voorwiel (zeg maar bij de spatlap)
1 x voor het achterwiel
Alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Bakker, bartje325i, Gus, Jan Terwolde, mark123, Martijn M, Martijn_bmw, Murena, Philipoo en 12 gasten