Heb sinds een paar dagen een Peugeot 206 GTI erbij. Nog niet heel veel mee gereden maar gelijk wel een verbeterpunt. Heb blijkbaar vrij lange benen dus moet de stoel redelijk ver naar achter schuiven. Bij mijn Fiat is het stuur in hoogte en in diepte verstelbaar en kan ik het lekker ver naar me toe halen. In de 206 is het alleen in hoogte verstelbaar, helaas niet in diepte. Stuur staat me nu eigenlik net wat te ver weg, zou best wat cm's dichterbij mogen. Vind een goede zithouding heel belangrijk en hou ervan om het stuur vrij ver naar me toe te hebben. Heb nu de stoel maar iets meer naar voren staan maar ideaal is het niet voor het betere stuurwerk. Moet nu ook meer 'overpakken' bij het sturen.
Nu kan ik het stuur vervangen door een aftermarket sportstuurtje maar dat wil ik eigenlijk niet. Hou een auto liever zoveel mogelijk origineel en wil de airbag ook niet opgeven, bovendien is het standaard 206 GTI stuurtje gewoon fijn en mooi.
Kortom, wat zijn de opties? Andere stuurnaaf? Het meeste wat ik op internet zie zijn stuurnaven voor aftermarket sportstuurtjes, dat wil ik nou net niet. Nu zag ik dit wel bij Autostyle (ja, daar kom ik normaal nooit

):
Misschien nog andere opties / mogelijkheden? Meer mensen die dit 'probleem' hebben?