Hij was dus al stuk...geborgen gebreken...natuurlijk veel voorwerk gedaan, en een testrit met hem en een vriendin van mij dus 3 personen, maar we kwamen niet boven de 90km/u en hoorde wel wat, maar dat kon toe te wijzen zijn aan iets anders wat gedeeltelijk klopte....hugo schreef:Dus je hebt een saxo gekocht om in rond te rijden. Deze saxo wilde je tunen en dat liep financieel uit de hand. Nu staat ie nog bij de tuningsboer en is je hartge inmiddels klaar ? Heb ik het zo goed verwoord of mis ik iets?
Verder zag ie er zo goed uit, en de verhalen van die jonge erbij genomen moest het wel "goed" zijn voor een Citroen dan

Echter op de terug weg toen ik op de snelweg zat en veel harder reed kwamen enge zaken aan het licht zoals onder last meesturen in een bocht naar links (draagarm kogel kompleet versleten je wil niet weten) maar dacht misschien uitlijnen en de winterbanden en softe veren en FWD enz...dacht veel meer schat ik het niet in...
2 dagen later op een brug gezet voor wat anders bij een garage want ik vond het achterwiel te scheef naar binnen staan rechts bleek die achteras versleten te zijn, ik dacht al als ik de handrem aantrok dan dook ie te hard in aan die kant, maja kon ook een verkeerde afstelling handrem zijn, ik heb nog nooit zulke versleten onderdelen gehad...dus dikke shit! en niet meer mee gereden verder.
Ja naar supermarkt

Gegokt en verloren...maar komt goed, en de Saxo wordt mooi/goed