Pimmy stelt zich voor

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Downforce Hans

Re: Pimmy stelt zich voor

Bericht door Downforce Hans » 11 mar 2009, 00:27

Welkom Pim,

Gave wagen :thumbup: :thumbup:

Grtz,Hanz06 :wink:

Thommy

Bericht door Thommy » 11 mar 2009, 07:40

Mooie bolide! en welkom hier!

grt thommy

Shakes

Bericht door Shakes » 11 mar 2009, 10:18

LOL @ Hans

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 11 mar 2009, 11:14

Downforce Hans schreef:Welkom Pim,

Gave wagen :thumbup: :thumbup:

Grtz,Hanz06 :wink:
+1

:mrgreen:

wooter

Bericht door wooter » 11 mar 2009, 11:38

Knappe bak, pimmy! Stond ook op mijn shortlist, maar het werd een Z4 M :).

De einser cab komt misschien ooit nog in beeld als wagen voor het vrouwtje, maar momenteel nog niet :).

Adaptive headlights filmpje is een eye opener!

Macboy

Bericht door Macboy » 12 mar 2009, 15:51

Welkom ! Benieuwd naar de uiteindelijke foto's.

De 1-serie vind ik een erg mooie auto, maar de 1-serie cabrio heeft duidelijk de mooiste lijnen. Geen enkele andere cabrio in dat segment (of welk segment) kan dat naar mijn idee evenaren. Super keuze dus, met een heerlijke motor !!!

Heb je overigens de 135i overwogen met wat minder opties ? Ben benieuwd naar je reactie/verklaring.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 12 mar 2009, 19:41

Hallo Pim,

Welkom op het forum alleen jammer dat je zo'n lelijk hok besteld heb....

:mrgreen: Grapje! Vind hem schitterend! Bij mij in de buurt staat een vergelijkbare zwarte, M-sport, 18'' en rood leer, zéér mooie combi. Ben wel benieuwd naar de stijfheid van het chassis, heb je nog proef gereden alvorens de aankoop?

Gr. TF, en veel plezier met het wachten...

pimmy

Bericht door pimmy » 12 mar 2009, 20:13

Macboy schreef:Welkom ! Benieuwd naar de uiteindelijke foto's.

De 1-serie vind ik een erg mooie auto, maar de 1-serie cabrio heeft duidelijk de mooiste lijnen. Geen enkele andere cabrio in dat segment (of welk segment) kan dat naar mijn idee evenaren. Super keuze dus, met een heerlijke motor !!!

Heb je overigens de 135i overwogen met wat minder opties ? Ben benieuwd naar je reactie/verklaring.
Eigenlijk maar eventjes. Bij een auto wil ik een leuke motor én leuke accessoires.
Aangezien het de vervanger is van de Mini Cooper S moest het wel een motor zijn die een beetje in de buurt komt. En daardoor bleven de 125i en 135i over. Uit eindelijk thuis wat samengesteld, en daarbij kwam de 135i er toch dik €10.000 duurder uit :shock: . En dit vind ik toch echt te veel van het goede. En tja, bij zo'n dure auto wil ik toch liever wat meer extra's (volledig leer, I-drive, Xenon me meesturende koplampen, HIFI-plus) dan een supersnelle motor met minder leuke "gadgets". Tis idd een afweging!

(En toen ik bij de dealer was nadat ik hem besteld had, nog gereden in een 135i coupé. WAUW! Super motor, zeker weten! Maar de 125i met al deze opties is voor mij even bevredigend!)

TopFuel schreef:Hallo Pim,

Welkom op het forum alleen jammer dat je zo'n lelijk hok besteld heb....

:mrgreen: Grapje! Vind hem schitterend! Bij mij in de buurt staat een vergelijkbare zwarte, M-sport, 18'' en rood leer, zéér mooie combi. Ben wel benieuwd naar de stijfheid van het chassis, heb je nog proef gereden alvorens de aankoop?

Gr. TF, en veel plezier met het wachten...
Ik heb proef gereden in een 120i automaat. Hierbij was ik over de stijfheid goed te spreken. Aangezien ik wel een wat strakker sturende cabrio wilde hebben, heb ik dezelfde dag nog in een 118i 3-deurs met M-pakket gereden om te kijken hoe dit beviel. En dit gaf de doorslag voor M-onderstel. Nadat ik met de 135i coupé had gereden met 18" moesten die er ook maar op ;)

Plaats reactie