Gave wagen

Grtz,Hanz06

+1Downforce Hans schreef:Welkom Pim,
Gave wagen![]()
![]()
Grtz,Hanz06
Eigenlijk maar eventjes. Bij een auto wil ik een leuke motor én leuke accessoires.Macboy schreef:Welkom ! Benieuwd naar de uiteindelijke foto's.
De 1-serie vind ik een erg mooie auto, maar de 1-serie cabrio heeft duidelijk de mooiste lijnen. Geen enkele andere cabrio in dat segment (of welk segment) kan dat naar mijn idee evenaren. Super keuze dus, met een heerlijke motor !!!
Heb je overigens de 135i overwogen met wat minder opties ? Ben benieuwd naar je reactie/verklaring.
Ik heb proef gereden in een 120i automaat. Hierbij was ik over de stijfheid goed te spreken. Aangezien ik wel een wat strakker sturende cabrio wilde hebben, heb ik dezelfde dag nog in een 118i 3-deurs met M-pakket gereden om te kijken hoe dit beviel. En dit gaf de doorslag voor M-onderstel. Nadat ik met de 135i coupé had gereden met 18" moesten die er ook maar opTopFuel schreef:Hallo Pim,
Welkom op het forum alleen jammer dat je zo'n lelijk hok besteld heb....
Grapje! Vind hem schitterend! Bij mij in de buurt staat een vergelijkbare zwarte, M-sport, 18'' en rood leer, zéér mooie combi. Ben wel benieuwd naar de stijfheid van het chassis, heb je nog proef gereden alvorens de aankoop?
Gr. TF, en veel plezier met het wachten...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast