Buiten je geld terug schadevergoeding eisen!!
E89 Z4+E34 M5+C400X+Kodiaq
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: Z3 Coupe 2.8
Buiten je geld terug schadevergoeding eisen!!
-
Christoph
Schadevergoeding op welke grond en hoe wil je dat afdwingen?
Anyway, Fabian volgens mij zit niks je mee, erg kut! Geld terug halen en nieuw setje online bestellen klaar... Dit gaat nergens meer over.
Anyway, Fabian volgens mij zit niks je mee, erg kut! Geld terug halen en nieuw setje online bestellen klaar... Dit gaat nergens meer over.
-
Metchu
WTF!?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Niels
- Auto: Prius+
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
OMG.....
Dit geloof je toch niet..............
Fabian, jij moet wel erg slecht zijn geweest in een vorig leven.....
Fabian, jij moet wel erg slecht zijn geweest in een vorig leven.....
- Dennis van der Schoot
Het houd niet op...... 
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Dit gaat toch echt nergens meer over.
Wat heb jij een pech, Fabian.
Wat heb jij een pech, Fabian.
- Knot
Te gek voor woorden weer zeg dit... 
- Macboy
The neverending story of Fabian ....
wat heb jij een pech zeg ...
wat heb jij een pech zeg ...
-
OnlineFabian
Dus, the story continues...
net terug. Kom daar binnen en zie meteen de man staan die me geholpen had ivm het spuiten 2 weken terug, dus hij vraagt of ie me kan helpen. Dus ik zeg jazeker, ik kom mn geld ophalen. Hoezo zegt hij? Nou omdat je mn velgen verkocht hebt he...hij keek me met verbazing aan vraagt aan een collega hoe het zit en hij ging me een partij uit zn plaat hee tegen zn personeel, niet normaal. Ik was er immers ook pas voor de 4e keer.....Hij bleek de eigenaar te zijn, en was op vakantie geweest en had opdracht gegeven aan een collega om de velgen te laten spuiten, en die ook weer aan een collega.... Collega geeft aan dat de velgen toch echt verkocht zijn (lees: weg zijn). Eigenaar is zelf het magazijn in gelopen en ziet meteen MIJN velgen staan. Toen was de toko helemaal te klein, iedereen moest het ontgelden. En geef hem nog gelijk ook. Schandalig natuurlijk.
Hij heeft direct de spuiter gebeld, de velgen ingeladen en ze weggebracht naar de spuiter waar ik bijstond. Morgen eind van de dag zijn de velgen klaar, zaterdag kan ik ze ophalen en monteert hij meteen de banden erop. Benadrukt dat ik het liever goed heb dan snel, maar de toezegging gekregen dat het echt goed gespoten zou worden.
Dus ehhh, zaterdag meer nieuws en hopelijk ook pics met de velgen eronder................
net terug. Kom daar binnen en zie meteen de man staan die me geholpen had ivm het spuiten 2 weken terug, dus hij vraagt of ie me kan helpen. Dus ik zeg jazeker, ik kom mn geld ophalen. Hoezo zegt hij? Nou omdat je mn velgen verkocht hebt he...hij keek me met verbazing aan vraagt aan een collega hoe het zit en hij ging me een partij uit zn plaat hee tegen zn personeel, niet normaal. Ik was er immers ook pas voor de 4e keer.....Hij bleek de eigenaar te zijn, en was op vakantie geweest en had opdracht gegeven aan een collega om de velgen te laten spuiten, en die ook weer aan een collega.... Collega geeft aan dat de velgen toch echt verkocht zijn (lees: weg zijn). Eigenaar is zelf het magazijn in gelopen en ziet meteen MIJN velgen staan. Toen was de toko helemaal te klein, iedereen moest het ontgelden. En geef hem nog gelijk ook. Schandalig natuurlijk.
Hij heeft direct de spuiter gebeld, de velgen ingeladen en ze weggebracht naar de spuiter waar ik bijstond. Morgen eind van de dag zijn de velgen klaar, zaterdag kan ik ze ophalen en monteert hij meteen de banden erop. Benadrukt dat ik het liever goed heb dan snel, maar de toezegging gekregen dat het echt goed gespoten zou worden.
Dus ehhh, zaterdag meer nieuws en hopelijk ook pics met de velgen eronder................
-
Christoph
Ik koop alvast wat popcorn voor zaterdag. 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Laat ze wel goed uitharden hè!
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Denk dat het CWI binnenkort weer wat extra aanvragen heeft.
:banaan:
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dat laat aan duidelijkheid niets te wensen over dus.....
Al wacht ik nog even af tot je de velgen terug hebt.......
Al wacht ik nog even af tot je de velgen terug hebt.......
- Niall
Gelukkig voor je, snap heel goed dat die eigenaar begint te flippen. Door een onbekwaam personeelslid kan je naam binnen 5 minuten voor altijd verkloot zijn.
Heel netjes dat de eigenaar jouw probleem zo snel oplost.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Helemaal mee eens. Laten we hopen dat het nu ECHT goed komt.Scotsman schreef:Gelukkig voor je, snap heel goed dat die eigenaar begint te flippen. Door een onbekwaam personeelslid kan je naam binnen 5 minuten voor altijd verkloot zijn.
- Tristan
Is nogal wat dat je met bijzijn van je klanten je personeel ervan langs geeft!
Maar wordt dus geregeld!
Maar wordt dus geregeld!
- frank de jonge
Wel teken dat de baas het goed met zn spul voor heeft.
Ik zou zelf ook uit mn slof schieten na zo'n actie
Ik zou zelf ook uit mn slof schieten na zo'n actie
- Max V
Tjonge, wat een verhaal! Hopelijk wel met een goede uitkomst, ben benieuwd naar komend weekend 
De reactie van die eigenaar is misschien wel logisch, maar toch niet zo netjes. Je afreageren op je personeel doe je imo niet waar de klant bij staat. Wanneer een werknemer een fout maakt is dat natuurlijk niet goed, maar die eigenaar heeft de betreffende werknemer(s) zelf aangenomen.
De reactie van die eigenaar is misschien wel logisch, maar toch niet zo netjes. Je afreageren op je personeel doe je imo niet waar de klant bij staat. Wanneer een werknemer een fout maakt is dat natuurlijk niet goed, maar die eigenaar heeft de betreffende werknemer(s) zelf aangenomen.
- Knot
Kom je nog goed mee weg lijkt me.. ben benieuwd Fabian!
- Alfistroel
dit kan ook alleen bij jou gebeuren!
Hoe was EuroDisney?
Morgen iets te doen? zo nee weet je waar je moet zijn!
Hoe was EuroDisney?
Morgen iets te doen? zo nee weet je waar je moet zijn!
-
Marco R.
Ik vind het juist WEL terecht dat hij uit zijn sloffen is gegaan bij het bijzijn van klanten. Ja, het is lullig voor de werknemers, die staan voor lul. Echter, als er zo'n cruciale fout wordt gemaakt en de eigenaar zou niks doen naar zijn werknemers toe, wat voor een reputatie zet je dan naar je klant neer? Dat je niks ervan zegt, en alles maar laat gaan zoals het gaat..
Hopelijk is het zaterdag wel goed voor je met de banden, zoveel tegenslag (en ook met de motorkap) is niet goed voor je gezondheid zou je onderhand denken
Hopelijk is het zaterdag wel goed voor je met de banden, zoveel tegenslag (en ook met de motorkap) is niet goed voor je gezondheid zou je onderhand denken
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Zo zeg, apart verhaal! Hopelijk komt het allemaal goed!
Als het komende zaterdag allemaal netjes is moet je niet vergeten om je post op de vorige pagina te verranderen waar hun naam staat
Als het komende zaterdag allemaal netjes is moet je niet vergeten om je post op de vorige pagina te verranderen waar hun naam staat
- Paskal
- Auto: meerdere
Tjonge jonge, wat een verhaal weer.....
Hoe was E-Disney? Ruf je binnenkort wel ff aan om bij te lullen..
P.
Hoe was E-Disney? Ruf je binnenkort wel ff aan om bij te lullen..
P.