Bericht
door Fabian » 12 mar 2009, 15:25
Dus, the story continues...
net terug. Kom daar binnen en zie meteen de man staan die me geholpen had ivm het spuiten 2 weken terug, dus hij vraagt of ie me kan helpen. Dus ik zeg jazeker, ik kom mn geld ophalen. Hoezo zegt hij? Nou omdat je mn velgen verkocht hebt he...hij keek me met verbazing aan vraagt aan een collega hoe het zit en hij ging me een partij uit zn plaat hee tegen zn personeel, niet normaal. Ik was er immers ook pas voor de 4e keer.....Hij bleek de eigenaar te zijn, en was op vakantie geweest en had opdracht gegeven aan een collega om de velgen te laten spuiten, en die ook weer aan een collega.... Collega geeft aan dat de velgen toch echt verkocht zijn (lees: weg zijn). Eigenaar is zelf het magazijn in gelopen en ziet meteen MIJN velgen staan. Toen was de toko helemaal te klein, iedereen moest het ontgelden. En geef hem nog gelijk ook. Schandalig natuurlijk.
Hij heeft direct de spuiter gebeld, de velgen ingeladen en ze weggebracht naar de spuiter waar ik bijstond. Morgen eind van de dag zijn de velgen klaar, zaterdag kan ik ze ophalen en monteert hij meteen de banden erop. Benadrukt dat ik het liever goed heb dan snel, maar de toezegging gekregen dat het echt goed gespoten zou worden.
Dus ehhh, zaterdag meer nieuws en hopelijk ook pics met de velgen eronder................