Okay, dan komen die ook op mijn to-do-listMaximus schreef:
Nicci French is inderdaad erg goed, heb ik ook een stel boeken van! Karin Slaughter zit dichterbij Nicci French dan Stephen King. Staat daar een beetje ongelukkig bij elkaar. Stephen King is natuurlijk een held, met fantastische boeken als bijvoorbeeld The Shining en Misery. Karin Slaughter is meer de drama kant op. Ook goed, maar draagt niet dezelfde spanning en 'thrill'.
Philipp Vandenberg heeft een aantal schitterende boeken geschreven in de stijl van Dan Brown. Onder andere een boek (Het Sixtijnse Geheim) over het 'bewijs' dat Jezus niet is opgestaan, wat wordt aangetoond met behulp van een analyse van de schilderingen in de Sixtijnse kapel. Echt een heerlijk verhaal! Niet saai, gewoon fantastisch. Aanraders!
Van Stephen King kan ik Bezeten Stad aanraden.
Heb het boek zelf gelezen en ik zat er op een gegeven moment zo in, dat ik de angst gewoon kon voelen.
Heb het boek aan twee mensen uitgeleend, die hem beiden hebben weggelegd. ( en niet meer durfden te lezen )
Ze vonden het een "te griezelig boek", en ze kregen er ook een ünheimisch gevoel bij....

Zo goed is het dus
Heerlijk als je zo "in" een boek gaat zitten....beter dan televisie !
@Snipe :
Zou je wel denken met zo'n naam.
Lees bijvoorbeeld De Bewoonde Wereld maar eens......goed boek !