Kan iemand me vertellen wat dat me ongeveer zou gaan kosten?
En bij wie zou ik daarvoor moeten zijn?
Geen 1.6 maar een 1.8allen schreef:Ach ja, voor zover ik weet heeft Gerdinand zelf ook een 1.6 in het vooronder.![]()
Is die Vijf ook al verbannen?allen schreef:Dat kreeg ik 1 minuut na m'n post al van die knakker tegen m'n harses geslingerd. Wrijf het er nog maar in Rob.![]()
![]()
@Max: Nee heb je, ja kun je krijgen. Voor 250 euri zul je het blok idd niet meekrijgen als dat in je hoofd zat. Maar met 5 minuutjes van je belbundel weet je de prijs. Scheelt een hoop gissen. En waarom ik niet ga bellen? Het is m'n waggie niet meer. Ik ben een Opelman.
frank de jonge schreef:Dan heb je een fitte 316i :banaan: die menig 318is jes wegrijdt :twisted:
Das niet zo mooi, dan grijp ik er dus naast.allen schreef:Officieel van Bas. Grote kans dat hij op de zomer avond competitie los gelaten wordt nu. Met ander blok, weliswaar.
Grappig, die durf ik dus niet los te laten op mijn Speedster vanwege de open motorruimte en het linnen dak ... Lekker met Gold Class shampoo wassen en regelmatig in 2 lagen Gold Class liquid wax doen het prima om de lak mooi te houden.Tommy schreef:allen heeft nu supahsnowfoam met schuimlans... karcher-fappen op de auto's, afspoelen, drogen, klaar.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, D20VT, erwin20vt, Google [Bot], jvb, PetervdH en 3 gasten