Time Attack 2009 CPZ

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Downforce Hans

Re: Time Attack 2009 CPZ

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2009, 16:36

4 weken geleden zei die diepfries dat hij zijn naam er af zou halen want hij vond het te opvallend, maar nu zit het er nog op.

Hoe was het ook alweer... Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen :?: :hmmm:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 03 mar 2009, 16:46

:fy:

[hapmodus] Klopt Hans, het zou er af inderdaad als er foto's gemaakt zouden worden. Driftdag geen fatsoenlijke foto's kunnen krijgen dus nog even erop laten, hopen dat het morgen beter wordt. [/hapmodus]

allen

Bericht door allen » 03 mar 2009, 16:47

Downforce Hans schreef:4 weken geleden zei die diepfries dat hij zijn naam er af zou halen want hij vond het te opvallend, maar nu zit het er nog op.

Hoe was het ook alweer... Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen :?: :hmmm:

De inhoud van de website is al even bejaard als z'n auto... :mrgreen:

Sven VS

Bericht door Sven VS » 03 mar 2009, 17:51

GTRene schreef:Wat zou der gebeuren met zo'n ongelukje als die Subaru en die knakker die niet oplette en er achterop reed...het was niet op het circuit...maar toch eigen risico, maja kan me voorstellen dat die subaru man geld wil zien in dit geval? hoe gaat dat eigenlijk...wetende dat je op een circuit niet verzekerd bent, maar als je niet op de baan bent zoals dit? wat dan...
Ik denk dat de pitlane nog genoeg bij het circuit hoort om niet verzekerd te zijn .
Ik vind het erg sneu voor de subarurijder en erg dom van de hondajongen maarja zulke dingen gebeuren nu eenmaal .
Hij zal de volgende keer wel beter uit zijn doppen kijken denk ik . :shock:

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2009, 18:10

Wie?

Afbeelding

Rodney

Bericht door Rodney » 03 mar 2009, 18:40

:roflol: :roflol: :roflol: LOL

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2009, 19:06

Sven VS schreef:
GTRene schreef:Wat zou der gebeuren met zo'n ongelukje als die Subaru en die knakker die niet oplette en er achterop reed...het was niet op het circuit...maar toch eigen risico, maja kan me voorstellen dat die subaru man geld wil zien in dit geval? hoe gaat dat eigenlijk...wetende dat je op een circuit niet verzekerd bent, maar als je niet op de baan bent zoals dit? wat dan...
Ik denk dat de pitlane nog genoeg bij het circuit hoort om niet verzekerd te zijn .
Ik vind het erg sneu voor de subarurijder en erg dom van de hondajongen maarja zulke dingen gebeuren nu eenmaal .
Hij zal de volgende keer wel beter uit zijn doppen kijken denk ik . :shock:

@ dit verhaal: JEZUS:

Afbeelding
Afbeelding

:shock: :shock:

Luco

Bericht door Luco » 03 mar 2009, 19:15

Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Als mij dit dus zou gebeuren zou ik toch echt wel verwachten dat mijn schade betaald zou worden.

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2009, 19:15

videootje van iemand anders, op het einde hoor je mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahahahhaa

Marco R.

Bericht door Marco R. » 03 mar 2009, 19:43

luco hornsveld schreef:Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Als mij dit dus zou gebeuren zou ik toch echt wel verwachten dat mijn schade betaald zou worden.
Ongeacht of dit wel/ niet onder de verzekering valt, die knul heeft gewoon niet lopen opletten. Die moet voor de schade van de Impreza dokken.
Ja, je loopt risico als je op het circuit gaat, maar niet als je stil in de pitstraat staat met een hoop lui eromheen etc. Hij zal ook niet stapvoets hebben gereden lijkt me zo, nog zo'n niet al te snuggere beslissing..

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 mar 2009, 20:11

Je zal die bolle dwerg er weer niet eens overheen horen :please: :whistle:

Joy

Bericht door Joy » 03 mar 2009, 20:34

Downforce Hans schreef:Je zal die bolle dwerg er weer niet eens overheen horen :please: :whistle:
Die krijgt nog een keer een tik van iemand die 'm zat is , BAF hou je grote bakkes eens dicht mafkees! :roflol:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 03 mar 2009, 21:48

Gefeliciteerd Elmar, erg knap om met dat apparaat in die omstandigheden die tijd neer te zetten!!! :thumbup:

Helaas voor mij stopte 't om ongeveer 14:00 uur weer met regenen en heb dus ook gewoon op de semi's gereden.....als 't had blijven regenen dan waren de RE05A's eronder gegaan en aangezien volgens mij bijna niemand normale banden bij zich had......... :twisted:
Dat was de taktiek dus, maar helaas ging die vlieger niet op. :? :wink:

Doordat de Semi Pro Street toch een beetje een droog spoor had gereden was 't denk maar goed dat ik deze banden eronder heb gehouden, hoewel 't op sommige plekken goed glad was en 't leek wel of dat ook steeds niet op dezelfde plekken was.
Zoals in 't filmpie van Elmar te zien was lag er in 't hele Scheivlak en oliespoor, waardoor je daar echt aan de binnenkant moest blijven en zelfs daar was 't glad.
Voorzichtig begonnen achter Hans met de Lotus, want in de rondjes achter de pacecar ging 't zo traag dat je nog niet echt wist waar je uit moest kijken.
Na 2 rondjes achter Hans de snelheid maar eens wat opbouwen en ik kon mooi op de Performence Box[van Scooby Leo] zien dat de tijden omlaag gingen, nadat ik 'm gepasseerd was.

Rondje drie 2:25,5 min., rondje vier 224,7min.rondje vijf 222,5 min.......en toen begon 't weer te regenen, waarna de tijden omhoog gingen en aangezien de meesten van de baan af gingen toen heb ik ook m'n pogingen maar gestaakt.

Ach, ik heb s'ochtends m'n beste geregistreerde tijd tot nu toe neergezet, dus ben wel tevreden. :D

Hier nog een filmpie van Hans en mij op 't rechte stuk:

En de uitslagen van Time Attack:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Miesjel
Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4

Bericht door Miesjel » 03 mar 2009, 22:04

Kevin Go disqualified ? Why ?

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 03 mar 2009, 22:04

Hmm.. ik had beter met de semi pro mee kunnen doen.. :bag:
Die Skyline's hebben toch 4wd?

Op dat filmpje van Opa zie je dat ik veeeels te vroeg rem, de kwaliteiten van de Lotus liggen juist in het laat remmen en bocht snelheid.
Iets om aan te werken.. ik had toch wel in de buurt van Ben moeten komen.. veel oefenen dan maar! :wink:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 03 mar 2009, 22:30

Ja Hans even realistisch natuurlijk. Je hebt dat ding net man, 150km gereden voor CPZ zei je. Logisch dat je nog niet alles uit dat ding kan halen. Gaat wel goed komen, hij zal zeker harder over de baan moeten gaan dan de Dax.

Joh@n

Bericht door Joh@n » 03 mar 2009, 22:32

Michel Huisman schreef:Kevin Go disqualified ? Why ?
M'n collega die bij de Skyline club zit zei vanmiddag vanwege het geluid...

Ik heb mijn foto's online staan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Elmar

Bericht door Elmar » 03 mar 2009, 22:58

Ik zag gisteren trouwens dat de 350Z (1e warm up semi pro, 3e in de finale) hier ook op de lekdijk woont, al is dat 4 km verder.. Ik had zondag al reclame op zijn auto gezien van iets hier uit de buurt.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 mar 2009, 23:13

Marco R. schreef:
luco hornsveld schreef:Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Ongeacht of dit wel/ niet onder de verzekering valt, die knul heeft gewoon niet lopen opletten. Die moet voor de schade van de Impreza dokken.
Ja, je loopt risico als je op het circuit gaat, maar niet als je stil in de pitstraat staat met een hoop lui eromheen etc. Hij zal ook niet stapvoets hebben gereden lijkt me zo, nog zo'n niet al te snuggere beslissing..
Zal mij benieuwen hoe dat opgelost gaat worden dan...wettelijk heb je daar toch nergens recht op of...?
Op de baan is het sowieso dat je helemaal geen rechten hebt toch? maar hier was het wel wat anders, en die Subaru lijkt total loss...flinke schade post dat je niet zo uit je zak betaald, terwijl die achterop komer hier wel schuldig is...

renzo vd wolff

Bericht door renzo vd wolff » 03 mar 2009, 23:27

Ik heb me ook kostelijk vermaakt, maar het was toch nog een frisse dag zeg, gelukkig was het redelijk qua weer en heb ik lekker een "paar"(bijna 1000) kiekjes kunnen maken.
Van die zwik staat er nu een kleine 380 online,

[color=#FF0000]http://www.mijnalbum.nl/ ... TC[/color]

Hieronder een paar als voorbeeld, mocht je de grote willen hebben Pb me dan ff.

Renzo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 04 mar 2009, 06:57

GTRene schreef:
Marco R. schreef:
Zal mij benieuwen hoe dat opgelost gaat worden dan...wettelijk heb je daar toch nergens recht op of...?
Op de baan is het sowieso dat je helemaal geen rechten hebt toch? maar hier was het wel wat anders, en die Subaru lijkt total loss...flinke schade post dat je niet zo uit je zak betaald, terwijl die achterop komer hier wel schuldig is...
Wacht even, dat je iemands eigendom beschadigt terwijl je daar zelf niet voor verzekerd bent (hoewel dat nog niet zeker is, het gebeurde niet op de racebaan, maar laten we dat even zitten), betekent toch niet dat je niet moet betalen. Stel dat er iemand een fijne geluidsinstallatie op het circuit heeft (zoals onze "Christian Albers") en loopt daar met je suffe hoofd tegenaan zodat de boel omvalt en zwaar beschadigd is: betalen. Verzekerd of niet, als je iemands eigendom beschadigd, moet je betalen. Gebeurt het in een racesituatie op de baan, dan kan je daar nog over twisten, maar in de pits in de wachtende rij iemands auto stuk rijden: betalen. Zoiets heeft een onrechtmatige daad en is gewoon schadeplichtig.

Tinus_TDI

Bericht door Tinus_TDI » 04 mar 2009, 07:25

[quote="Michel Huisman"]Kevin Go disqualified ? Why ?[/quote]

Volgens mij een zwarte vlag genegeerd o.i.d.
Ik weet niet waarom hij een zwarte vlag gekregen heeft.

Rich

Bericht door Rich » 04 mar 2009, 13:09

Marius schreef:
Rich schreef:We stonden aan het eind van de pitlane toen die knakker al stoer zwaaiend naar z'n vriendjes op het dak zo vol op die subaru klapte, was best een behoorlijke klap. Ambulance kwam er nog ff bij kijken, waarschijnlijk om te checken of de subaru bestuurder geen nekletsel had. En wat stond dat ventje er daarna triest bij zeg, zo ontzettend af gaan voor het oog (en camera) van al je vriendjes en de rest van 't publiek; epic fail.
:?:
Is toch ook gewoon erg balen. Hij had het zich waarschijnlijk ook anders voorgesteld, sjonnie of niet. Fouten maken we allemaal wel eens.
Heb het ding later nog zien staan, flink wat schade idd.
Ik zeg nergens dat 't een sjonnie is, hoewel ik jouw mening daarover wel deel :wink:. En natuurlijk is zo'n klapper enorm balen, heb zelf ook schades gereden (wel allemaal eenzijdig) dus ik weet hoe dat voelt. Het was naar mijn mening gewoon een wel heel erg knullige actie en als je dat voor je ogen ziet afspelen schiet je gewoon in de lach, daar kan je niks aan doen.

Alexsti
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Bericht door Alexsti » 04 mar 2009, 14:46

Tinus_TDI schreef:
Michel Huisman schreef:Kevin Go disqualified ? Why ?
Volgens mij een zwarte vlag genegeerd o.i.d.
Ik weet niet waarom hij een zwarte vlag gekregen heeft.
Hij had 2 maal de zwarte vlag genegeert omdat dat auto teveel geluid maakte , pas na de derde keer zwart ( toen de vlag ongeveer op z'n voorruit lag ) kwam die binnen... :hmmm:
Was hij na 1x zwart binnengekomen was zijn tijd wel blijven staan hoorde ik.

Groet Alex.

kevingo

Bericht door kevingo » 05 mar 2009, 13:16

Jow jongens!

Was gezellig weer! Thanks all.

Even over mijn vlag situatie haha het is heel simpel ik heb hem gewoon niet gezien! Ook het tweede rondje niet en zelfs het 3de rondje niet ik ben binnen gekomen omdat het voor mij te gevaarlijk werd niet omdat ik toen pas de vlag zag.. Ik vond het wel welletjes. De auto was volledig afgesteld voor op droog weer en dit werkte totaal niet zo goed toen het ging regenen.. Ach volgende keer beter :D Dat ik gediskwalifeerd was maakt me verder ook erg weinig uit prestaties zaten er niet in in deze weers omstandigheden helaas.. Gefeliciteerd aan allen die op het podium stonden!

Hier staat ons verslag met wat foto's van onze auto's. http://www.proimport.nl/forum/viewtopic ... 3&start=10

Grtzzz Kevin

Plaats reactie