Hoe was het ook alweer... Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen

Downforce Hans schreef:4 weken geleden zei die diepfries dat hij zijn naam er af zou halen want hij vond het te opvallend, maar nu zit het er nog op.
Hoe was het ook alweer... Gekken en dwazen schrijven hun namen op muren en glazen:
Ik denk dat de pitlane nog genoeg bij het circuit hoort om niet verzekerd te zijn .GTRene schreef:Wat zou der gebeuren met zo'n ongelukje als die Subaru en die knakker die niet oplette en er achterop reed...het was niet op het circuit...maar toch eigen risico, maja kan me voorstellen dat die subaru man geld wil zien in dit geval? hoe gaat dat eigenlijk...wetende dat je op een circuit niet verzekerd bent, maar als je niet op de baan bent zoals dit? wat dan...
Sven VS schreef:Ik denk dat de pitlane nog genoeg bij het circuit hoort om niet verzekerd te zijn .GTRene schreef:Wat zou der gebeuren met zo'n ongelukje als die Subaru en die knakker die niet oplette en er achterop reed...het was niet op het circuit...maar toch eigen risico, maja kan me voorstellen dat die subaru man geld wil zien in dit geval? hoe gaat dat eigenlijk...wetende dat je op een circuit niet verzekerd bent, maar als je niet op de baan bent zoals dit? wat dan...
Ik vind het erg sneu voor de subarurijder en erg dom van de hondajongen maarja zulke dingen gebeuren nu eenmaal .
Hij zal de volgende keer wel beter uit zijn doppen kijken denk ik .
Ongeacht of dit wel/ niet onder de verzekering valt, die knul heeft gewoon niet lopen opletten. Die moet voor de schade van de Impreza dokken.luco hornsveld schreef:Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Als mij dit dus zou gebeuren zou ik toch echt wel verwachten dat mijn schade betaald zou worden.
Die krijgt nog een keer een tik van iemand die 'm zat is , BAF hou je grote bakkes eens dicht mafkees!Downforce Hans schreef:Je zal die bolle dwerg er weer niet eens overheen horen![]()
M'n collega die bij de Skyline club zit zei vanmiddag vanwege het geluid...Michel Huisman schreef:Kevin Go disqualified ? Why ?
Zal mij benieuwen hoe dat opgelost gaat worden dan...wettelijk heb je daar toch nergens recht op of...?Marco R. schreef:Ongeacht of dit wel/ niet onder de verzekering valt, die knul heeft gewoon niet lopen opletten. Die moet voor de schade van de Impreza dokken.luco hornsveld schreef:Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Als mij dit dus zou gebeuren zou ik toch echt wel verwachten dat mijn schade betaald zou worden.
Ja, je loopt risico als je op het circuit gaat, maar niet als je stil in de pitstraat staat met een hoop lui eromheen etc. Hij zal ook niet stapvoets hebben gereden lijkt me zo, nog zo'n niet al te snuggere beslissing..
Wacht even, dat je iemands eigendom beschadigt terwijl je daar zelf niet voor verzekerd bent (hoewel dat nog niet zeker is, het gebeurde niet op de racebaan, maar laten we dat even zitten), betekent toch niet dat je niet moet betalen. Stel dat er iemand een fijne geluidsinstallatie op het circuit heeft (zoals onze "Christian Albers") en loopt daar met je suffe hoofd tegenaan zodat de boel omvalt en zwaar beschadigd is: betalen. Verzekerd of niet, als je iemands eigendom beschadigd, moet je betalen. Gebeurt het in een racesituatie op de baan, dan kan je daar nog over twisten, maar in de pits in de wachtende rij iemands auto stuk rijden: betalen. Zoiets heeft een onrechtmatige daad en is gewoon schadeplichtig.GTRene schreef:Zal mij benieuwen hoe dat opgelost gaat worden dan...wettelijk heb je daar toch nergens recht op of...?Marco R. schreef:Ongeacht of dit wel/ niet onder de verzekering valt, die knul heeft gewoon niet lopen opletten. Die moet voor de schade van de Impreza dokken.luco hornsveld schreef:Leuk, gelijk die foto's, anders zou je nog kunnen zeggen is bij de ingang gebeurd en opgeven aan de verzekering.
Ja, je loopt risico als je op het circuit gaat, maar niet als je stil in de pitstraat staat met een hoop lui eromheen etc. Hij zal ook niet stapvoets hebben gereden lijkt me zo, nog zo'n niet al te snuggere beslissing..
Op de baan is het sowieso dat je helemaal geen rechten hebt toch? maar hier was het wel wat anders, en die Subaru lijkt total loss...flinke schade post dat je niet zo uit je zak betaald, terwijl die achterop komer hier wel schuldig is...
Ik zeg nergens dat 't een sjonnie is, hoewel ik jouw mening daarover wel deelMarius schreef:Rich schreef:We stonden aan het eind van de pitlane toen die knakker al stoer zwaaiend naar z'n vriendjes op het dak zo vol op die subaru klapte, was best een behoorlijke klap. Ambulance kwam er nog ff bij kijken, waarschijnlijk om te checken of de subaru bestuurder geen nekletsel had. En wat stond dat ventje er daarna triest bij zeg, zo ontzettend af gaan voor het oog (en camera) van al je vriendjes en de rest van 't publiek; epic fail.:
Is toch ook gewoon erg balen. Hij had het zich waarschijnlijk ook anders voorgesteld, sjonnie of niet. Fouten maken we allemaal wel eens.
Heb het ding later nog zien staan, flink wat schade idd.
Hij had 2 maal de zwarte vlag genegeert omdat dat auto teveel geluid maakte , pas na de derde keer zwart ( toen de vlag ongeveer op z'n voorruit lag ) kwam die binnen...Tinus_TDI schreef:Volgens mij een zwarte vlag genegeerd o.i.d.Michel Huisman schreef:Kevin Go disqualified ? Why ?
Ik weet niet waarom hij een zwarte vlag gekregen heeft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten