http://www.pistonheads.com/sales/924066.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
niet duur voor wat zo'n ding nieuw kost...maja die bpm

Als ik het eerder had geweten had ik hem vandaag nog wel even opgehaaldHans GP schreef:Aha... thanks!
Wel een uniek ding met slechts 1800 mile zonde gewoon... wie gaat hem halen?
Nee, dat is vorig jaar (volgens mij januari 2008) afgeschaft, daardoor is het importeren van oudere auto's nu heel goedkoop geworden.GTRene schreef:das niet helemaal waar vrees ik...10% rest BPM blijft of de auto moet ouder dan 25 jaar zijn toch?
ow? als dat zo is dan :banaan: beter, immers van sommige auto's die destijds erg duur waren zo ook de Z1 zat nog redelijk wat rest BMP op.Mark 320iS schreef:Nee, dat is vorig jaar (volgens mij januari 2008) afgeschaft, daardoor is het importeren van oudere auto's nu heel goedkoop geworden.GTRene schreef:das niet helemaal waar vrees ik...10% rest BPM blijft of de auto moet ouder dan 25 jaar zijn toch?
BPM bedrag ligt rond de 380 Euro.....Mark 320iS schreef:Wat een prijzen zeg! Zo'n bak kost hier gewoon zeker EUR 25k en bij zo'n ding kost BPM en kenteken maar EUR 200,-.
Inclusief kenteken inderdaad, BPM is EUR 280. Z1 was toch iets duurder dan ik dacht, namelijk EUR 66,5k.PeterB schreef:BPM bedrag ligt rond de 380 Euro.....Mark 320iS schreef:Wat een prijzen zeg! Zo'n bak kost hier gewoon zeker EUR 25k en bij zo'n ding kost BPM en kenteken maar EUR 200,-.
Niet teveel, maar toch iets meer dan gedacht..
Betekent het bovenstaande 2 year to date of iets anders?frank de jonge schreef:Mooi kenteken
Ik vind 180k km in 20(?) jaar opzich wel meevallen. Ik heb gemailed of ik wat meer foto's gemailed kon krijgen. Op de foto's lijkt de bestuurderskant namelijk schade gehad te hebben aan het kleur verschil op de deur te zien. Kan natuurlijk ook aan de foto liggen.Mark 320iS schreef:Die m3 is inderdaad ontzettend fraai! Hij lijkt inderdaad wel heel erg goedkoop. Kilometerstand is wel hoog (180k km), maar wel reeël.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Kadett en 1 gast