Martijn, geweldig dat je met de diesel hebt gewonnen.
De dagen voor de Time Attack angstvallig de weerberichten in de gaten gehouden. Ik had voor mezelf al besloten, mocht het die dag regenen, dat ik met de (pussy) M3 zou gaan rijden. 275 voor- en 335 achterbanden van het type semi slick met ca. 3mm profiel zijn natuurlijk de goden verzoeken.
Maar naarmate de week vorderde zagen de weersvoorspellingen er gunstig uit. Dus zaterdag avond de deurschilden op de Viper geplakt. Helaas gaven die avond de meeste online weersites al kans op regen in de middag aan...

Vol goede moed zondag ochtend richting CPZ vertrokken. Doelstelling voor mij was om eens eindelijk onder de 2 minuten te rijden.
De ochtendsessie. Eindelijk eens niet vergeten de oordoppen in te doen, de baan op gegaan. Shit, de stoel stond nog in "sjonnie" stand, zat dus te ver van mijn stuur en had niet het lekkere stuurgevoel in de auto. Toch verscheen er een 2.00,5 op de Performance Box. Dus ik moest iets harder gaan pushen. Daar dachten de Kumho's toch anders over en de rondetijden werden slechter. Dus maar naar binnen.
Ongelofelijk, ik had de 2e tijd genoteerd, slecht 0,2 seconde langzamer dan de nummer 1. :banaan:
En toen begon het te regenen.
Ik stond met Opa te praten, die al vurig op regen hoopte, over of ik überhaupt nog wel in de finale zou gaan rijden.
Hij zei dat ik dat maar wel moest doen, want dan kon ie mooi als onderschrift op EM, Opa de WRX en Viper killer, zetten...(zie mijn onderschrift)
De finale.
Niet normaal zo glad het op sommige stukken was.

In mijn eerste rondje bezocht ik al de grindbak in het Scheivlak. Kon er gelukkig snel uitkomen en probeerde met hoekig te rijden toch enig temperatuur in de banden te krijgen. De tijden liepen al rap naar beneden (had niet gedacht dat ik onder de 2.30 zou komen), van 2.25 naar 2.18. Op dat moment kont Simon Gras in zijn Golf 1 al dichterbij. Ik laat hem voor de Audi S passeren, laat een gaatje vallen en probeer weer aan te haken. Ik haal hem weer in voor de Audi S en zie na start/finish een 2.14,8 verschijnen. Het begint nu ook weer te regenen, maar besluit nog te blijven rijden. En ja, een 2.13,7 verschijnt op het display. Of ik daar nu te lang naar blijf kijken of wat dan ook, ik rem veelst te laat en te hard voor de Tarzan, blokkerende banden en beland weer in de Metchu...
Vond het wel best zo.
Lang wachten op de uitslagen, dus maar driften gaan kijken. Wordt ik gebeld door Aram, of ik mijn prijs niet wil hebben. Hell yeah. Met een fokking Viper onder deze omstandigheden nog zo hoog eindigen. Ik was die ochtend my lucky undershort vergeten (rood met witte strepen, ik had na de finale andere kleur strepen in de undershort

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEYSTERIA de Opa killer.