Goed, ter zake! De Subaru is een MY98 GTT, met inmiddels een kleine 170k op de klok. Heb de auto begin 2006 gekocht met 130k op de teller. Ondertussen zijn er al vele trips in binnen- en buitenland mee gemaakt. Het apparaat loopt als een trein en heeft me nog nooit in de steek gelaten *op hout klopt*.
Er zijn behoorlijk wat aanpassingen aan de auto gedaan, zowel door mij als door de vorige eigenaar:
Motorisch
- EMS chip
- Samco slangenset
- Licht(er) vliegwiel
- Scoobysport open uitlaat van voor tot achter
Onderstel
- 4-pots remklauwen voorzijde, met Brembo HP schijven en Ferodo DS2500 blokken
- Staalomvlochten remleidingen met hoogwaardige DOT 5.1 remvloeistof
- Summit "H" brace voorzijde
- Summit "T" reinforcement links achterzijde
- Powerflex stuurhuisrubbers
- 18 inch Technomagnesio Detroit F1 velgen, met Falken FK-452 banden in maatje 215-35-18
Interieur/exterieur
- Meterset op dashboard voor olietemperatuur en olie- en turbodruk
- Een en ander aan plastic, zoals STI V4(..?) achterspoiler, roofscoop, 22B bonnet vents, roofscoop. Vind het best mooi eigenlijk!

- PIAA stads- en dimlicht en mistlampen
Maar goed, tot zover enkele leuke plaatjes (vind ik zelf

Ik heb een klein eindje gestuurd in een E36 3.2 en vond de auto qua beleving een stukje minder dan de (minder geisoleerde, uit pisbakkenstaal opgetrokken, van brulpijp voorziene) Sub. Dus hoog op mijn "to-do-list" staat nog minimaal een ritje in een M3, om voor mezelf het beeld wat duidelijker te krijgen.
Anderzijds ben ik helemaal niet uitgekeken op de Sub en heb ik er nog onwijs veel plezier van! Paar mods waar ik nog aan zit te denken:
- Walbro brandstofpomp
- Oliekoeler
- Aluminium draagarmen
- Van 18 inch naar 17 inch velgen, mogelijk icm sportief schokker- en verensetje
- En iets verder weg, misschien een FMIC
Maar goed, zit nu dus beetje in dubio