Hier mijn auto!!!!
- Mathieu
Re: Hier mijn auto!!!!
Leuke verkrachting van het draadje 

- Downforce Hans
Heeeeeee pik, ik hoef dit van jou niet te pikkenMetchu schreef:Als die pik mijn ego is, dan is de hele walvis jou mond:banaan:
Je pikt wel altijd dezelfden eruit he, heb je soms de pik op deze mensen? Misschien pikken ze het wel niet meer

Ik pik dat pikkie er uit omdat ongeveer tot mijn pik komt en ik me dus geen zorgen hoeft te maken voor represailles

- Downforce Hans
Beter met dit draadje dan met het draadje van die walvisMathieu schreef:Leuke verkrachting van het draadje

-
Ik ga hier niet op reageren. Ik ben zo volwassen gewoon. Sta boven Hansje!
Volgens mij had ik het nog niet over het autootje zelf gehad. Geinig bakkie lijkt me dat wel voor de rechte stukken. Misschien iets voor Hans om over na te denken.

Volgens mij had ik het nog niet over het autootje zelf gehad. Geinig bakkie lijkt me dat wel voor de rechte stukken. Misschien iets voor Hans om over na te denken.

- Rodney
Wat zijn we weer grappig allemaal!
Welkom hier david, zeer vette muscle.
heb hem gezien op 100% tuning, respect.
hoeveel uur zit er nou in?

Welkom hier david, zeer vette muscle.
heb hem gezien op 100% tuning, respect.
hoeveel uur zit er nou in?
- Downforce Hans
Dus met andere woorden geef je nu dus toe dat je met mijn boot best een bochie kan nemen en dat ik voor de rechte stukken voor iets anders moet gaan kijkenallen schreef:Ik ga hier niet op reageren. Ik ben zo volwassen gewoon. Sta boven Hansje!![]()

4 maart ben je er zeker niet bij:?:

-
Jij niet, ik wel. Dus inleveren die GM badkuip!
Ik ben er niet bij. Net weekje vakantie, malmedy staat op stapel en 2 trackdays in Frankrijk. Zaterdag gaat de speedy naar v/d kooi voor een waslijst aan onderhoud en reparatie. Mocht het nog niet opgevallen zijn, heb niet de bankrekening van de gemiddelde cannonball runner. Geld is wel ff op nu.
Ik ben er niet bij. Net weekje vakantie, malmedy staat op stapel en 2 trackdays in Frankrijk. Zaterdag gaat de speedy naar v/d kooi voor een waslijst aan onderhoud en reparatie. Mocht het nog niet opgevallen zijn, heb niet de bankrekening van de gemiddelde cannonball runner. Geld is wel ff op nu.

-
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
... en heeft deze nog gereden op TA? Ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn geweest!
Ben
Ben