Hoe hoog was de curbstone ?
Stephane : veel plezier op het circuit. Gaat ook zonder al die extra's wel goed komen hoor, denk zelfs dat je meer lol heb nu. 1x rond rijden in huidige vorm en daarna met de verbeteringen.
Dank je, Emiel. Maar ik ben vorig jaar al een paar keer naar Zandvoort en in december naar de Ring geweest met anderen van DF. Dat was mede de reden waarom ik ook dat onderstel ruim een maand geleden besteld (en betaaldCapo_Miel schreef:Stephane : veel plezier op het circuit. Gaat ook zonder al die extra's wel goed komen hoor, denk zelfs dat je meer lol heb nu. 1x rond rijden in huidige vorm en daarna met de verbeteringen.
Klinkt in ieder geval allemaal niet echt hoopgevend die alternatievenElise schreef:Die Rota's worden in ieder geval niet toegelaten bij de Elise Trophy omdat ze ET 7(voorzijde) zijn, terwijl de voorschriften minimaal ET10 voorschrijven.
Die ET waarde moest aangepast (was initieel 12 als ik me goed herinner) worden omdat ze anders de remklauw raakten.
En ik vraag me af of dat ook een probleem kan worden met die Team Dynamics velgen.
Deels niet, maar de reden van het niet toelaten natuurlijk welElise schreef:Die toelating bij Elise Trophy maakt voor normaal gebruik natuurlijk geen ene moer uit.
Dan geldt gewoon wat je zelf het mooiste vind
Deze zijn in ieder geval erg licht dus dat is een pré. Zelf gaat mijn voorkeur niet uit naar 5-spaaks velgen, dus vandaar dat ik er visueel minder over te spreken ben. Ik ga maar eens speuren op Seloc. Hoeft niet nu en morgen geregeld te zijn, kan ook over een maand of 2 wel. Ben me nu aan het oriënterenElise schreef:Heb zelf de victory velgen van de Sport160 erop zitten en vind die natuurlijk het allermooist![]()
Ik heb Peter gebeld en als het maandag binnen is kan hij het dinsdag monteren. Dan kan ik dus alsnog wel met nieuwe Nitrons, remblokken, stuurhuis, remleidingen en nog wat spul naar Zandvoort komen. Zonder kan ook wel, maar met is beterHi Stephane, Sorry for all the trouble with your order. We have today dispatched all parts direct to Peter, They should be with him on Monday.
Thanks again for your patience!
Oftewel de 2Bular uitlaat komt er nu ook aanok, Stephane, so we'll go for the one in the pic - the 7 x 24 with the single tip, (do you want the burnt tip?), with a 2.25" bore through the silencer. I'll use some lightweight bends I have in stock.
I'll get back to you near delivery date. Payment by card or bank transfer (preferred) - let me know and I'll send fax number or bank details.
Deze Sport 160 in die kleur staat te koop, met alles er op wat ik er op wil hebben. Als ik deze niet had ging ik die nu ophalen.allen schreef:Gave kleur!!! 8)
Dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Toen zat ik nog 4 maanden met die zwarte roadster erbijHans GP schreef:Gewoon ophalen heb ik ook gedaan! En was uiteindelijk de Dax precies op tijd kwijt..
Deze is echt super gaaf!! Wat een kleur zeg, staat hem goed!
Ja, dat is inderdaad een heeeeeeeeeel goed argument om 3 auto's te hebben. Ik ben een autohandelaarallen schreef:Voordeel is wel dat een Elise in mrb en verzekering weinig kost.
Heb je die nog een beetje voor een normale prijs van de hand kunnen doen?Hans GP schreef:Gewoon ophalen heb ik ook gedaan! En was uiteindelijk de Dax precies op tijd kwijt..
Deze is echt super gaaf!! Wat een kleur zeg, staat hem goed!
wist helemaal niet dat je de Dax al verkocht hadHans GP schreef:Yep! 8) Gelukkig wel en de Dax is naar Duitsland verhuist.. en die man paste er niet eens in
Waar? Lijkt mij geen realistische prijs in ieder geval. Weet ik bijna wel zeker of het moet er eentje zijn met een kromme badkuip.Christoph schreef:Stond vandaag een elise S1 met 19k ofzo op de teller voor 5900 pond te koop.. wat zijn dat voor prijzen dan?
Op PH. Maar daar stond wel een heel vaag verhaal bij wat ik niet snapte... iets over kentekens enzo.Christoph schreef:Stond vandaag een elise S1 met 19k ofzo op de teller voor 5900 pond te koop.. wat zijn dat voor prijzen dan?
Ja, en binnen een dag verkocht via pistonheads blijkbaar...N!co schreef:Op PH. Maar daar stond wel een heel vaag verhaal bij wat ik niet snapte... iets over kentekens enzo.Christoph schreef:Stond vandaag een elise S1 met 19k ofzo op de teller voor 5900 pond te koop.. wat zijn dat voor prijzen dan?
Idee was om het onderstel er onder te gooien en dat had wel moeten kunnen. Maar er waren toch nog wat andere dingen die meer tijd bleken te kosten, dus zodoende. Ik had eigenlijk eerst dus vorige week afgesproken maar toen waren de spullen er niet (6 weken voor de Nitrons).Hans GP schreef:Shit man! Kan je Peter zijn Elise niet lenen? Het was ook allemaal wel erg kort dag..
Ja, je hebt gelijk. Achteraf onhandig uiteindelijk, maar ja. Daar heb je nu niets meer aan.allen schreef:Ai, lijkt op zo'n veel te positieve A-actie die al gedoemd was verkeerd uit te pakken. Veel ervaring mee gehad. Die A staat dan ook niet voor niets ergens voor...![]()
Dat gelukkig dan weer wel. Echt kl%te dit want ik had me er wel op verheugd eigenlijkallen schreef:Jammer, maar gelukkig heb je Frankrijk nog!
Gebruikers op dit forum: beske, Bokkepoot, erwin20vt, Ti-Tourist (Erik) en 8 gasten