Ik heb er wel een lsd in laten zetten
Kopen de 5?

tijd die haalbaar is met de originele breedte is 2.02.
Deze winter wordt die verbreed als de financien het toelaten ivm aankoop supercopa.
Jup, die 2.7 is het begin.Bert ///M3 schreef:Sub 2 minuten heb je wel meer voor nodig als alleen die 2.7 denk ik![]()
De E30M die er onder 2.00 rijden zijn allemaal superlicht en hebben ook een echt goed onderstel.
tuurlijk is het gelukt., :banaan:R.J schreef:En dan bel je hem op en dan is het net een duveltje uit een doosje
Hey mende, nog gelukt met dat stopcontact?
zo groot is het hier ook nie..
Nou hebben we toevallig in november er een senseo in gezet jaAlexsti schreef:Kijk dat klinkt goed , koffie onderweg....![]()
Groet Alex,
Goed dat ik dat weet.R.J schreef:Nou hebben we toevallig in november er een senseo in gezet jaAlexsti schreef:Kijk dat klinkt goed , koffie onderweg....![]()
Groet Alex,![]()
Maar die krijg je pas op het circuit, als we eraan denken de watertank te vullen.
Haha, neeeee, die staat nu gewoon op benzinemende schreef:Goed dat ik dat weet.R.J schreef:Nou hebben we toevallig in november er een senseo in gezet jaAlexsti schreef:Kijk dat klinkt goed , koffie onderweg....![]()
Groet Alex,![]()
Maar die krijg je pas op het circuit, als we eraan denken de watertank te vullen.
Kom ik ook ff een bakkie halen en zow..
En ehhh, watertank vullen, en de camper niet meer op gas weg zetten he.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten