R.J hier

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
RJay

R.J hier

Bericht door RJay » 11 nov 2008, 22:52

Goedenavond,
Zal me ook maar even voorstellen: Ik ben Jay, 21 jaar, afkomstig uit Velserbroek (omg. Haarlem).
Ik heb sinds maart dit jaar mijn racelicentie en ben samen met mijn vader een bmw E30 gaan runnen om mee te doen aan de E30cup van het DNRT (nummer 324, de wit/blauwe voor wie er wel eens komt).
Het zal dus geen twijfel lijden wat mijn grote passie is, maar daarom zitten we allemaal hier, toch? :df:

Sinds Zondag (schoonmoederdag) zit er een geweldig mooie deuk in de passagierskant( tsja, :shithappens: ) , dus na reparaties daarvan hebben we ook besloten haar in een ander kleurtje te gaan steken! Foto's daarvan zullen zeker volgen.
Foto's van die deuk volgen ook, en wel meteen:
(Gemaakt door een goede kennis van me, Mende zoals zijn mark in de foto's al doet vermoeden)
Afbeelding
Afbeelding

Ja, het chassis is nog recht, Nee, de zijbalk in de rolkooi is dat niet meer.

Dus nogmaals: Hallo!
En als je nog wat mocht willen weten, brand gerust los.

Jay.

Luco

Re: R.J hier

Bericht door Luco » 11 nov 2008, 22:54

welkom, ja zag dat er weer zat schade was gereden tijdens schoonmoederdag.
Snap dat nooit zo, het gaat nergens over op zon dag.

Geert.

Bericht door Geert. » 11 nov 2008, 22:55

Welkom Jay! :D
Nog een e30 racert erbij, doen het erg goed hier :wink:

Mogen we al wel de nieuwe kleurstelling weten? Veel plezier op het forum,
Gr,
Geert

RJay

Bericht door RJay » 11 nov 2008, 22:56

luco hornsveld schreef:welkom, ja zag dat er weer zat schade was gereden tijdens schoonmoederdag.
Snap dat nooit zo, het gaat nergens over op zon dag.
Ik heb wel erger gezien dan dat beetje blikschade bij ons inderdaad.
Jup, het is niet eens een race, en als er wat gebeurd zet je niet eens alleen jezelf op het spel.

Maar goed, ongelukken zitten nou eenmaal altijd in een klein hoekje.

@ Mister-G: Dank u dank u, en die E30 racerts doen het zowiezo erg goed, dikke fun in die dingen :hosanna:
Dat wordt Donkergrijs of zilver met donkerblauwe race-striping a la dodge viper / shelby cobra

jarno trulli

Bericht door jarno trulli » 11 nov 2008, 22:57

vind die 155 Q4 intressanter 8)

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 11 nov 2008, 23:06

Welkom gozer!!

Tim Schuurman

Bericht door Tim Schuurman » 11 nov 2008, 23:08

Zelf ook nog zo nieuw als maar kan maar jij ook welkom! :)

RJay

Bericht door RJay » 11 nov 2008, 23:09

frank de jonge schreef:Welkom gozer!!
Hartelijk dank!

Jarno: Jij wel ja, met je 166 v6 :roflol:
Ben alleen wel benieuwd hoe het met de cpu ervan zit. ding loopt nog maar 7150 rpm na reparatie..... voorheen was dat 7500 / 7350 bij circuitbelasting.

Tim Schuurman: Je zit er langer dan ik hoor! (paar uur ofzo) Dank je wel.

Xave30

Bericht door Xave30 » 11 nov 2008, 23:12

Welkom hier R. Jay :D

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 11 nov 2008, 23:21

Welkom Jay,

Altijd leuk die E30's. Zit zelf ook een beetje te dubben over de aanschaf van een tracktool. Een E30 of een E36......
Ben benieuwd hoe die van jullie er uit gaat zien als ie gespoten is.

Veel plezier op DF.

Groeten,

Mark Nauta

RJay

Bericht door RJay » 11 nov 2008, 23:32

Beiden hartelijk bedankt! :beer:

@ Mark Nauta: De E30 is lichter en sneller in de bochten, de E36 is zwaarder en iets sneller op het rechte eind, kies maar wat je het meest aan spreekt :thumbup: Dat is de basis in ieder geval.
ps. met vrijrijden rij ik geregeld erg dikke E36's zoek met deze Dreier. Het belangrijkste is en blijft the man behind the wheel.

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 11 nov 2008, 23:34

Ja, daar heb je helemaal gelijk.

De E30 heb ik eens in E30-cup-uitmonstering op CPZ getest. Dat vond ik echt een groot succes.
Mijn broertje heeft de E36 325i als tracktool. Die is ook erg erg leuk. Net wat meer power. Maar ook van hem hoor ik dat de E30 gewoon als basis ook een erg goed ding is. Ik moet er nog maar eens goed over na gaan denken. Mijn eigen E36 ga ik de baan niet mee op, dus zal er echt een tracktool moeten komen voordat ik dat doe.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 12 nov 2008, 08:25

Mark, je hebt een ///M3 :D

Die kan beide toch :P

Laurens

Bericht door Laurens » 12 nov 2008, 10:50

Welkom hier.

Ik heb jou afgelopen zondag een aantal maal met de Sierra ingehaald :df:

Inderdaad jammer dat er ook op zo'n dag schade gereden moet worden, heb zelfs de ambulance op de baan zien staan bij een auto :nah:
Maar was ook wel een beetje te verwachten met het rijgedrag van sommigen, heb het Scheivlak ook een aantal maal 3 breed gedaan en het rechte stuk met 4 man naast elkaar kwam ook voor, beetje jammer want het gaat nergens om...

Aad

Bericht door Aad » 12 nov 2008, 12:17

Laurens schreef:Welkom hier.

Inderdaad jammer dat er ook op zo'n dag schade gereden moet worden, heb zelfs de ambulance op de baan zien staan bij een auto :nah:
Maar was ook wel een beetje te verwachten met het rijgedrag van sommigen, heb het Scheivlak ook een aantal maal 3 breed gedaan en het rechte stuk met 4 man naast elkaar kwam ook voor, beetje jammer want het gaat nergens om...
Tempo lag idd erg hoog voor auto`s die bezoekers aanboord hadden en idd veel schade`s

En R.J welkom hier en heb je idd zien rijden met die schade

RJay

Bericht door RJay » 12 nov 2008, 17:41

Laurens schreef:Welkom hier.

Als jij met die groene sierra reed was dat mijn vader :banaan: Die vond je auto bloedsnel

Ik heb zowat iedereen gewoon ruim baan gegeven om vervolgens weer op het gas te gaan, niemand hinder, iedereen lol.

@ Aad: heb de ambulance ook zien gaan ja, nooit fijn, maar al helemaal ongewenst bij een familie-evenement

Degene die bji mij naar binnen kwam moest even zn bumper/spatbord recht tikken en die kon toen ook weer verder, Was een rode E30.

Ps.: Hartelijk dank :clap:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 12 nov 2008, 18:18

Welkom!

Laurens

Bericht door Laurens » 12 nov 2008, 18:44

R.J schreef:Als jij met die groene sierra reed was dat mijn vader :banaan: Die vond je auto bloedsnel

Ik heb zowat iedereen gewoon ruim baan gegeven om vervolgens weer op het gas te gaan, niemand hinder, iedereen lol.
Ik reed inderdaad met de groene sierra, voor zo'n oud ding zit de snelheid er inderdaad nog aardig in (vraag maar aan Elmar :angel: )

Heb ook geprobeerd om ruimte te geven aan snellere deelnemers, dat waren er gelukkig niet heel veel en meestal alleen op het rechte stuk.

RJay

Bericht door RJay » 12 nov 2008, 18:54

Laurens schreef:
R.J schreef:Als jij met die groene sierra reed was dat mijn vader :banaan: Die vond je auto bloedsnel

Ik reed inderdaad met de groene sierra, voor zo'n oud ding zit de snelheid er inderdaad nog aardig in (vraag maar aan Elmar :angel: )

Heb ook geprobeerd om ruimte te geven aan snellere deelnemers, dat waren er gelukkig niet heel veel en meestal alleen op het rechte stuk.
Ach, heb ook nog iemand misselijk gereden, moet kunnen toch?

Er kwam mij op een gegeven moment een brl v6 voorbij en die motor begon in ene hiphopmuziek na te doen... klonk niet gezond :roflol:

Ed.: Erik bedankt!
Laatst gewijzigd door RJay op 12 nov 2008, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurens

Bericht door Laurens » 12 nov 2008, 19:00

Haha heb dit keer niemand gehad die misselijk werd, blijft wel leuk als je eind rechte stuk rijd en net voor 100m pas in de ankers te gaat, bij 200m zie je opeens die voeten bewegen :shithappens:

RJay

Bericht door RJay » 12 nov 2008, 19:08

Laurens schreef:Haha heb dit keer niemand gehad die misselijk werd, blijft wel leuk als je eind rechte stuk rijd en net voor 100m pas in de ankers te gaat, bij 200m zie je opeens die voeten bewegen :shithappens:
100 meter durf ik niet met zo zacht als het rempedaal bij ons zondag stond. Moet even goed naar gekeken worden, de remkracht was er wel, alleen de pedaaldruk totaal niet.
Dus 110 meter was een goede tussenweg.
Ben ooit bij 90 in de ankers gegaan met iemand naast me, die trok helemaal wit weg en krampachtig proberen mee te remmen :banaan:

Het remmen blijft echt het leukste, na het bochten sjeezen dan, en voor de bijrijder vaak het indrukwekkendst.
Hoor iedereen alsmaar doorzagen over hoe goed ze die remmen wel niet vinden, valt jou dat ook niet op?

Laurens

Bericht door Laurens » 12 nov 2008, 19:17

Hoor ik inderdaad ook vaak, maar de meesten vinden de bochten snelheid toch ook wel erg gaaf, door de slicks en goed onderstel is dat bijna gelijk aan een BRL-Light en dat verwacht je niet van een oud Sierra'tje. Vooral Scheivlak is erg leuk, als er iemand naast zit zonder circuit kennis en alleen maar grindbak ziet terwijl ik er met heel even remmen en vervolgens er vol 4 doorheen ga, krijg je leuke reacties :lol:

RJay

Bericht door RJay » 12 nov 2008, 19:23

Nou ja, Moeders vond de muur in.... ik meen gerlach (bocht 3, hairpin naar hunzerug/slotemakers) wel erg dicht bij komen.

En zelf ben ik ook al een keer glijdend over alle wielen richting de grindbak gegaan daar, hebben zelf door de klasse waarin ik rijdt niets anders dan semi-slicks.
Maar die vind ik voorlopig fijn genoeg, ookal moet ik voor scheivlak wel even van het gas en terug naar 4 voor ik erin duik.

Laurens

Bericht door Laurens » 12 nov 2008, 19:26

Moet ook wel even remmen hoor voor het Scheivlak anders sta ik ergens in Centreparcs :shithappens:

Jij krijgt moeders nog mee, dat is mij niet gelukt :nah:

Gerlach is die rechtse daarvoor :wink: jij bedoelt Hugenholz.

RJay

Bericht door RJay » 12 nov 2008, 19:34

Laurens schreef:Moet ook wel even remmen hoor voor het Scheivlak anders sta ik ergens in Centreparcs :shithappens:

Jij krijgt moeders nog mee, dat is mij niet gelukt :nah:

Gerlach is die rechtse daarvoor :wink: jij bedoelt Hugenholz.
Haal die 2 altijd door elkaar, zeg daarom vaker maar gewoon bocht 3.

Haha, het is niet zo moeilijk om moeders mee te krijgen hoor. Gewoon zeggen dat het net zo iets is als naar de uitverkoop gaan, alleen dan zonder file.

Plaats reactie