Hier mijn auto!!!!

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Snipe

Re: Hier mijn auto!!!!

Bericht door Snipe » 24 feb 2009, 12:03

Ideale leeftijd.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 24 feb 2009, 13:38

Sjezus, wat mot Anita nou weer zo in beeld dan Max.

Max V

Bericht door Max V » 24 feb 2009, 13:41

Hahaha sorry Frank, ze stond er nou eenmaal op :bag:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 24 feb 2009, 13:49

Jajajajajajaja tis al goed :P

Max V

Bericht door Max V » 24 feb 2009, 13:53

Moet ik haar er uit knippen voor je? :P

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 24 feb 2009, 14:59

Zal ze me vast niet in dank afnemen :P

Emiel

Bericht door Emiel » 24 feb 2009, 15:58

Wat nou linkse of rechtse, wat is er mis met beide ? Zuinige hollanders :mrgreen:

Mooie vrouwen in dit topic zo :thumbup:

Maar die auto ging het om geloof ik he ? :mrgreen:

Elmar

Bericht door Elmar » 24 feb 2009, 16:36

Roadrage David schreef:GT Renee wij doen niet aan show auto,s alhoewel de auto showroom nieuw is ja http://www.americanmuscle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; wij zitten in de racerij!!!. Time atack is voor ons een TRY OUT ombepaalde testen te doen en om de auto te preppen wanneer voor ons het echte werk begint(cannonball runn http://www.cannonballruneurope.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
:roll:
Wat heeft de toerrit cannonbalrun in hemelsnaam met racerij te maken? :please:

Mathieu

Bericht door Mathieu » 24 feb 2009, 16:43

Nee, die snap ik ook niet :please:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 feb 2009, 16:52

Ik ben ook erg benieuwd wat een auto met dat gewicht want dat zal toch wel een kilo of 1800 zijn met een starre achteras op het circuit zal doen.
De remmen zullen het erg zwaar krijgen, dat zeker.
Ik weet niet wat voor een schokbrekers er op zitten maar ik ik denk dat het geen auto is om snelle rondjes mee op het circuit te rijden.
Op 4 maart hoop ik dat hij er bij is want ondanks dat ik de kleur helemaal niks vind, is er op het mechanische gedeelt niet bezuinigd en ziet het er goed uit.
Kan niet anders zeggen dat dat wel voor elkaar is.

Grtz,Hanz06 :wink:

Roadrage David

Bericht door Roadrage David » 24 feb 2009, 17:03

Als jullie de topic van af het begin gelezen hebben (ondanks my slechte spelling), dan kan of kon je enigzins inzien dat we de Time Atack gebruiken om te testen!!!.
Op deze manier geven we bepaalde onderdelen op of in de auto ""veel meer druk"" in een kortere tijd als dat die zouden krijgen tijdens lange ritten!!!!.
Op zo,n manier kunnen we de zwakke punten er nog uit werken.
Tijdens langere ritten komen er weer andere zaken aan het licht .
Vergeet niet dat de cannonbal run een Race is absolute geen tour rit.
menig nieuwe TVR of zelfs Ferrari halen het einde niet.porsehes over het algemeen wel . die worden namelijk volgens Le Mans optiek gemaakt, kortom Durabilety!!!! . Ferraris, worden volgens formule 1 optiek gebouwd. diferend animals. for diferend ways om maar even 2 voorbeelden te noemen.... ik wil meening auto hier wel zien uren / dagen achter elkaar op en rond de 200 +. in de snikkende 35/40 graden zomerse hitte!!!!. dan plotseling 2 uur in de file te staan :hmmm: .........

Elmar

Bericht door Elmar » 24 feb 2009, 17:18

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen.... :mrgreen: :roflol:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 feb 2009, 17:20

De cannonball is een snelle toerrit waar hard(en aso) gereden wordt en meer niet.
In 1 van de edities "won" er een mercedes diesel geloof ik.

Heeft in mijn ogen helemaal niets met een race te maken,sorry :thumbup:

Jammer dat je er op 4 maart niet bij ben op zandvoort.

Grtz,Hanz06 :wink:

P.s. Mijn wagen kan je gerust dagen 200 of meer rijden en hem daarna neer zetten.
Hij draaid dan 2500 toeren en de olie temp is dan een graad of 80, no problem
Laatst gewijzigd door Downforce Hans op 24 feb 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Roadrage David

Bericht door Roadrage David » 24 feb 2009, 17:22

Jongens ik heb geen zin in een pissing contest oordeel de auto waneer je hem ziet en ziet gaan ...

Elmar

Bericht door Elmar » 24 feb 2009, 17:30

Wat lul je nu weer.
We hebben een andere idee over wat racen inhoudt. Dat doe je namelijk op een circuit.
CBR is af en toe recht uit branden op een snelweg.

allen

Bericht door allen » 24 feb 2009, 17:33

:roflol: @Elmar.

Roadrage David

Bericht door Roadrage David » 24 feb 2009, 18:40

Elmar schreef:Wat lul je nu weer.
We hebben een andere idee over wat racen inhoudt. Dat doe je namelijk op een circuit.
CBR is af en toe recht uit branden op een snelweg.
http://www.lacarrerapanamericana.com.mx/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mille_Miglia" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.targanewfoundland.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.youtube.com/watch?v=uZsDb8hBw08" onclick="window.open(this.href);return false;

oooohh ik dacht dat er meer manieren van racen waren in de wereld zo ik vind cirquit racen voor een uurtje wel een race maar meer bekrompen in de zin van de zelfde rondjes rijden .Ieder zijn ding. ik hou meer van wat hierbover gebeurd op de Taga newfoundland na zijn de bovenste links gewoon road races( de millia millia is nu een raliegh) cannonball run is de modernere versie daarvan zij het zo iligaal als de pest... wel spannender in the eyes of the beholder

Elmar

Bericht door Elmar » 24 feb 2009, 19:40

Bekrompen, mooi woord....

Leuk hoor, die linkjes die je post. Zijn vroeger ooit eens echte races geweest ja.
Nu zijn het toeritten geworden voor ouwe auto's, met vaak eenzelfde chauffeurs. En om het voor die mannen het een beetje spannend te maken ( niet te, stel de pacemaker kan de andrenaline productie niet bijbenen) hebben ze er wat tijdritten in verwerkt.
Ieder zijn ding natuurlijk. :P

RobS

Bericht door RobS » 24 feb 2009, 19:56

Elmar schreef:Bekrompen, mooi woord....

Leuk hoor, die linkjes die je post. Zijn vroeger ooit eens echte races geweest ja.
Nu zijn het toeritten geworden voor ouwe auto's, met vaak eenzelfde chauffeurs. En om het voor die mannen het een beetje spannend te maken ( niet te, stel de pacemaker kan de andrenaline productie niet bijbenen) hebben ze er wat tijdritten in verwerkt.
Ieder zijn ding natuurlijk. :P
:lol: :lol:

Roy

Bericht door Roy » 24 feb 2009, 20:04

Dit noemen we racen:

:df:

Roadrage David

Bericht door Roadrage David » 24 feb 2009, 20:54

Allemaal heel erg leuk, maar we kunnen geen apels met peren gaan vergelijken in de wereld van Auto racen en of sport. en voor de goede orde hoe heet dit forum ook al weer!!!!!!!. hierzo de kortste races ter wereld maar geloof me het zijn de langste 7 sec van je leven.
http://www.youtube.com/watch?v=H79BD7wSNeo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=zD9UIl7RJG8" onclick="window.open(this.href);return false; enne elmar deze oudjes gaat sneller dan jy ooit in je leven zal gaan :df: ZONDER PACEMAKERS..

Luco

Bericht door Luco » 24 feb 2009, 21:09

Ik voel hier een hoog gehalte (mijn pik is de grootste) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jammer voor jullie, ik heb toch de dikste :roflol: :roflol: :roflol:

En roadrage, je geeft enkele paginas terug zelf al het antwoord.

Iets van
Het mindere bochtenwerk kan goedgemaakt worden op de rechte stukken
Ja dat is echt racen, gas geven op een recht stuk, dat kan Jules de Korte zelfs nog :drinking:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 24 feb 2009, 21:18

Neuh, denk niet dat er hier een hoog adrenaline gehalte is, meer een verschil van mening over wat wel en niet racen is....

Ik versta onder racen alles waarbij er competitie in het spel is.
Of dit nu gebeurd op een afgesloten circuit, over een bepaald aantal rondes, of op de openbare weg over een industrie terreintje....
Of het nu gaat om een sprint, een slalom of een tijdrit......zodra er competitie bij komt kijken is het een race....
Als ik over het industrieterrein hier in de buurt rijd en er zit een auto op mijn bumper te douwen, en ik probeer hem in een paar bochten los te rijden.......dan ben ik voor MIJN gevoel al aan het "racen"

Dat sommigen hier hetgeen David doet geen racen vinden, doet niets af aan het feit dat hij een schitterend opgebouwde machine heeft staan, waarvan mijn bek openvalt......zo veel aandacht is er geschonken aan bepaalde zaken.....

Wellicht wil iemand even de letterlijke betekenis van het woord "race" opzoeken in de Dikke van Dale en de betekenis hier even neerplempen....
Al vermoed ik dat er in de betekenis niets vermeld staat over de condities waaraan iets moet voldoen om een race te heten.....buiten dat het snel moet gaan.......

Metchu

Bericht door Metchu » 24 feb 2009, 21:21

RESULTAAT
 ra·cen [reese(n)] racete, h, i geracet zeer snel lopen, rijden enz.

Zeer snel rijden... Valt dus een hoop onder :hmmm:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 24 feb 2009, 21:26

Metchu schreef:
RESULTAAT
 ra·cen [reese(n)] racete, h, i geracet zeer snel lopen, rijden enz.

Zeer snel rijden... Valt dus een hoop onder :hmmm:
En dat is mijn punt.....
We kunnen wel een beetje minderwaardig gaan doen over wat andere mensen verstaan onder racen, maar daar schiet je niets mee op.
De ene houd van F1 de andere weer van rally's....en weer iemand anders van voetbal......let it be.......

Zoals David terecht opmerkt het is hier Driving Fun en ieder heeft op zijn eigen manier FUN........

Plaats reactie