Ligt er aan, bij redelijk vlak asfalt kan je misschien beter wel de stabi voor zachter zetten omdat de vering op die KW clubsport kits van zichzelf al redelijk hard is.
Meestal ligt er aan waar je onderstuur hebt, en wat voor mogelijkheden je hebt. KW clubsport met separate verstelling kan je al een hoop mee doen. (sowieso zijn de meesten niet echt op de hoogte over hoeveel verstelling je eigenlijk met een onderstel hebt

)
Steady state:
-Stabi voor zachter / achter harder
-Bandenspanning voor lager / achter harder
-Meer front camber / achter minder (afhankelijk van slijtage)
-Rijhoogte achter iets verhogen (doet effectief hetzelfde als achterveer harder bij de meeste ophangingen)
Steady state kan je heel makkelijk uitproberen. Zoek de lokale rotonde (liefst met goed asfalt) en ga rondjes rijden, steeds iets harder zonder al te veel gas. Onderstuur / overstuur. Corrigeer iets en probeer het nog een keer. Liefst met een G indicator om te zien of je resultaat overall beter of slechter word naast je balans.
Veren en stabi's bepalen je fundamentele balans. Je kan eea met dempers doen als je N2 of Low speed verstelling hebt maar dat hebben de meesten niet. Bij een race schokdemper is een enkele bump/rebound verstelling overwegend low speed maar tegelijk loopt de high speed curve ook op.
Uiterste geval is dat je heel bumpy asfalt hebt en je demping op 1 as veel te hoog staat, dan komt je onder/over stuur daar vandaan.
Turn in:
-Meer compressie front bij langzame chassisreactie, anders omgekeerd (reden is dat een auto met negatief camber wil insturen zo gauw je een wiel lift, dus soms is meer compressie beter)
-Minder rebound achter bij langzame chassisreactie, anders omgekeerd
-Meer uitspoor voor
Corner exit
-Meer compressie achter
-Minder rebound voor
-Meer uitspoor achter
Bij transities zoals uitacceleren is het van belang dat je geen diagonaal wippen krijgt als je een onderstel gebruikt met aparte bump/rebound. Heb je bijvoorbeeld achter je compressie zacht en voor de rebound vrij hard dan krijg je de neiging om het binnenste voorwiel op te tillen. Niet handig met FWD zonder sper. Hoewel ik denk dat het wel meevalt met veel gewicht op de achter as. Als je een vij zacht onderstel hebt kan je dat zelfs gewoon zien langs de baan. Eea ligt er ook aan hoe stijf je chassis is.
Dit zijn gewoon wat snelle basisprincipes aangenomen dat de rest ok is. Voor competitiebanden is het bijvoorbeeld ook weer zo dat je banden de juiste temperatuur moeten hebben en dan kan je nog wel eens zien dat je met aparte afstellingen weg komt, bijvoorbeeld tegendraads alsnog harder maken om meer temperatuur in je banden te krijgen.
Kan ook rijstijl gerelateerd zijn, sturen ziet er op de video an sich goed uit. Maar als je bijvoorbeeld steeds iets te hard in komt dan kan bij wjize van spreken het beste chassis ter wereld je nog niet redden

Dit oa omdat je een zware motor voorin hebt, dan kan je niet met dezelfde snelheid insturen als wanneer je bijvoorbeeld een heel licht benzinemotortje voorin hebt.