Dit gaat "tussendoor" zeg maar.

Dat was eigenlijk, mijn reactie!taaffert schreef:Topic weer eens van voor tot achter doorgekeken.. echt gekke werk!
Zo gaaf, ik heb er echt een zwak voor, de verschillende Subaru'smaar deze is echt
wicked!
Ga zo door, de fotos zijn echt geweldig!
Wat heb je nu eigenlijk voor remmen? of heb je daar nog niet naar gekeken?Aram schreef:Ik blijf langzaam maar zeker gewoon doorgaan hoor.
Brandbo? Klinkt exotisch. Vertel eens, wat zijn de qualiteiten van dit merk?Aram schreef:Ik heb een nieuw merk gevonden Brandbo.
Dat weet ik daarom vraag ik het dus ookMetchu schreef:In rook opgegaan
AP, zeer nice. Vind ik zelf ook Een van de ultieme namen in de remmenmarkt.Aram schreef:@RJ,
Ik weet nog niet wat ik ga doen, voorlopig moet ik eerst weer sparen voor de remmen.
Ultiem wil ik een AP set terug hebben, mocht dat te hoog zijn gegrepen probeer ik nog zo'n set Brembo's te krijgen, die waren goed zat.
Klopt, bij auto's waar de motorruimte gekoeld moet worden zie je meestal uitlaatroosters.Aram schreef:@RJ,
Mark,
Aerodynamisch gezien is het zelfs erg negatief volgens mij, de lucht gaat via de scoop de motorruimte in en bots met de lucht die net door de IC en radiateur zijn gegaan.
Niet echt goed voor de doorstroming en dus de warmte afgifte.
Ja, dit had ik niet verwacht hehehe!Niels schreef:Beetje mazzel mag ook wel
De seals zitten er nog in, die zijn van rubber, ik denk dat als die niet gesmolten zijn dat de rest ook nog wel goed is, verf zit er ook nog op enzo.Metchu schreef:haha vet! maar is dat nog allemaal betrouwbaar!?
wanneer komt er weer een goeie update Aram?
Casper schreef:Ik mis iets? Brand?