Zoek de 3 verschillen

Zeker met een VW Golf onderstel?Rebel schreef:Ik denk dat dit een "tegenstander" wordt van de 3-coupe....
http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 2567.shtml
Ik snap je ff niet Rob. De 335i stond op 17" RFTs, + 37pk minder + zwaarder dan de E46 M3. Dan is volgens Sportauto 4 sec trager erg goed voor een non M auto(da's bijv 8 sec sneller dan een 130i en 5 sec sneller dan de Z4 3.0i)Rebel schreef:Robin, rond de 8.20 gaat het in die catogorie auto's ook niet meer met tientallen seconden.
En ik ga er ff vanuit, dat onder de nieuwe coupe de laatste technologie ligt op onderstel-gebied.
Want normaliter is het toch zo dat een nieuwe model een "verbeterde' versie is van het vorige model"
Of is dit bij BMW anders.
Oud wil niet zeggen slechter.............................definieer verbetering en kwantificeer het ook nog eens, bv als je de E46 en een E90/92 met elkaar vergelijkt.............................................hoeveel maakt dat nu daadwerkelijk uit? Of is er hier ook sprake van meer marketing dan we zelf willen geloven?Rico v Velzen schreef:E46 M3 leunt onderstel technisch deels op de E36 M3, die al sinds '92 op de markt is. de E90/92/87 is 2004 onderstel techniek. compleet nieuwe generatie. dat is wat Rob denk ik bedoelt. 1 dingetje over de ring. die was in 2000 anders dan in 2006. ringkenners zullen dit beamen.
Robin heeft goede punten, harde cijfers geven aan dat de stand der ontwikkeling in ondersteltechniek bij BMW een sprong voorwaarts heeft gemaakt.romo schreef:Dat begrijp ik Rico, het is meer algemeen bedoeld. Dit mede door de opmerking van Andre dat een E46 M3 toch nog wel wat anders door een bocht gaat dan een "nieuwe" E 90/92. Dit ondanks zijn "verouderde" onderstel.......................
Gebruikers op dit forum: L5S1 en 7 gasten