Denk dat je gelijk hebt Stefan...maar dan ruim van te voren.
Maaaaar, vandaag ben ik toch zelf gegaan met een vriendin in haar autootje, ik dacht van...ik ga gewoon, weet ik wat me te wachten staat
Route was een beetje saai daarheen, wel aardig wat snelweg maar veel 100km/u stukken.
Wat kan ik zeggen...mooie showroom met shop en eetgelegenheid en de fabriek er bij...mooi gemaakt daar.
Stonden 4 Artega GT's waarvan een kleimodel en nog een model op ware grote, en een voorserie rode en witte....
Die witte wow...mooi ding zeg

ik was aan het kijken en over de details aan het praten, die man dacht al huh? jij verteld wat ik allemaal wilde vertellen
Afijn, je mocht nergens aan zitten...en wilde eigenlijk toch graag er ff inzitten...maar die man kwam der op een gegeven moment zelf mee

tja dat liet ik me geen 2d keer zeggen dus jas uit en in de witte...man, wat gaaf, precies wat ik hoopte echter het interieur is mooier dan op de foto's :banaan:
stuur is in hoogte en diepte te verstellen en ligt goed in de hand, stoel zit op de bodem dus veel ruimte nog over in die lage auto, en dus Maximus misschien pas je wel...
Zal zo wat slechte foto's opladen
Was trouwens makkelijk te vinden, niet via Artegastrasse 1 want die staat nog bijna nergens, maar via Lerchenweg 1 dan kom je daar met de navigatie
Ow, en ik vroeg ook of we met een stel konden komen van DF als je bv vanaf 10 man komt dan kun je een rondleiding boeken door fabriek e.d. en na afloop daar eten....of gewoon met een man of 8? op een Zondag zonder afspraak daar naar toe, moet ook kunnen plek zat