Smart Roadster

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
allen

Bericht door allen » 26 mei 2008, 21:32

Je kunt niet alles houden moet je maar denken. En nu komt er geld vrij voor een Evo VI. :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2008, 21:33

Stéphane schreef: Maar goed, hij gaat weg dus nu tijd om afscheid te nemen...ik word er bijna emotioneel van :roll:
Dan pak je ff de Elise en ben je het vast zo vergeten :lol:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 mei 2008, 21:39

allen schreef:Je kunt niet alles houden moet je maar denken. En nu komt er geld vrij voor een Evo VI. :lol:
LOL :D Hahaha :D Grappig hoe één opmerking van mij gelijk tot allerlei opmerkingen kan leiden. Nee, geen Evo VI voor mij hoor. Begin ik nu even niet aan :P

@Rene: Grappig dat je dat zegt, maar ik blijf erbij dat je die roadsters toch echt serieus onderschat ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 26 mei 2008, 22:37

:lol: een goede vriendin van me destijds zocht een paar jaar geleden een leuke auto, en ze vond de smart roadster/coupe zo mooi, en eerlijk gezegd vond ik het ook een leuk karretje 8) dus op een dag zeg ik kom, we gaan kijken in hengelo daar staat een leuke bij de dealer, ze is nog al klein van stuk dus die auto zou leuk voor der zijn dacht ik...en zij ook :lol: (ze reed in een Renault Clio met kussentje ze is 1.52) dus die kleine roadster zou mooi zijn voor der...

Ik ga er eerst in zitten en wow, das helemaal niet wat ik verwachte, je zag bijna niks, ja ik wel maar die auto is heel anders dan je verwachte, zij paste er dus helemaal niet in, zij zag helemaal niks en de stoel kon ook niet omhoog :lol: dus dat werd niet wat :wink:

Stéphane

Bericht door Stéphane » 26 mei 2008, 22:55

Dan moet je toch vriendinnen zoeken die wat groter zijn :) Mijn vriendin past er prima in ;)

Stéphane

Re: Smart Roadster

Bericht door Stéphane » 21 feb 2009, 20:24

*bump*

Ik had vanmiddag de huidige eigenaar van mijn roadster aan de lijn. Hij heeft de auto nu bijna een jaar en hij heeft nu weer problemen met de (nieuwe!) motor. Lekker is dat. Dat zou dan de 4e (!!!) motor worden. Wat een baggerzooi die motoren. Sorry dat ik het zeg, hoor :roll:

Plaats reactie