Cannonball run op de AUTOBAHN
-
Wie verzorgt de rou rouwkaarten???
Ik be het met Mark eens...hier kunnen gewoon dikke ongelukken van komen...Heb dat te vaak zelf gezien...
Iemand met een m3 of evo o.i.d. dergelijks kan nou eenmaal een bocht iets harder aansnijden dan bijv. een Opel Astra...Die laatste gaat zich verremmen en vliegt eraf of er boven op. Verder valt het niet mee om 180 km/h te rijden, de anderen in de gaten te houden...
Nee...ik doe niet mee....succes en veel plezier aan degenen die wel gaan!
Iemand met een m3 of evo o.i.d. dergelijks kan nou eenmaal een bocht iets harder aansnijden dan bijv. een Opel Astra...Die laatste gaat zich verremmen en vliegt eraf of er boven op. Verder valt het niet mee om 180 km/h te rijden, de anderen in de gaten te houden...
Nee...ik doe niet mee....succes en veel plezier aan degenen die wel gaan!

- Knot
Re: Wie verzorgt de rou rouwkaarten???
[quote="///M3"]Iemand met een m3 of evo o.i.d. dergelijks kan nou eenmaal een bocht iets harder aansnijden dan bijv. een Opel Astra...Die laatste gaat zich verremmen en vliegt eraf of er boven op. Verder valt het niet mee om 180 km/h te rijden, de anderen in de gaten te houden...
quote]
Onzin. Ik zie na 1 min al het snelle spul al niet meer, gaat om de tijd die ik daadwerkelijk later aan kom.
quote]
Onzin. Ik zie na 1 min al het snelle spul al niet meer, gaat om de tijd die ik daadwerkelijk later aan kom.
- Peter Tunissen
- Macboy
Geweldig idee natuurlijk !! Het is toch geen race? Beetje gezellig met elkaar optrekken. Als je een M3 bij wil houden met een Astra in een bocht, dan moet je ook niet lopen zeiken, want dan ben je al een eerste klas mongool.
Maar gewoon met een treinjte 160 rijden, bij goed zicht beetje doortrekken tot 200-220 (voor diegenen die kunnen) en weer wat langzamer is niets mis mee !
Gewoon een toertocht op de autobahn. Ik vind dat altijd geweldig.
Vandaag teruggekomen uit Parijs. Vanaf Parijs de A1 op tot ongeveer 20 km voor Lille met 3 andere auto's CONSTANT 180-200 gereden.
Topperdetoppie
Maar gewoon met een treinjte 160 rijden, bij goed zicht beetje doortrekken tot 200-220 (voor diegenen die kunnen) en weer wat langzamer is niets mis mee !
Vandaag teruggekomen uit Parijs. Vanaf Parijs de A1 op tot ongeveer 20 km voor Lille met 3 andere auto's CONSTANT 180-200 gereden.
Topperdetoppie
-
- Knot
Rutger, Albert, Richard etc uitgezonderd, maar een hoop figuren die een M3 rijden rij ik er dus wel degelijk nog uit als het om bochtenwerk gaat, ja met een astra ja.Rebel schreef:In mijn ogen ben je een "mongool" als je een M3 hebt en deze gebruikt voor dit soort "rijvaardigheden"Macboy schreef:Als je een M3 bij wil houden met een Astra in een bocht, dan moet je ook niet lopen zeiken, want dan ben je al een eerste klas mongool.
-
Dan ben je je op de A1 bij paal 130,5 een automatische flitskast tegengekomen en bij de rondwegbij Lens bij 10,4...Macboy schreef:Geweldig idee natuurlijk !! Het is toch geen race? Beetje gezellig met elkaar optrekken. Als je een M3 bij wil houden met een Astra in een bocht, dan moet je ook niet lopen zeiken, want dan ben je al een eerste klas mongool.
Topperdetoppie
- Mathieu
-
Hammer
Rico
Tom Haex
Peter Tunnissen
Knot
Hans
Mathieu
Albert
JeroenW
Edwin & Jeroen
is er al een datum bekend? Ik zit erg vaak in het buitenland ivm skieen en trainen
Rico
Tom Haex
Peter Tunnissen
Knot
Hans
Mathieu
Albert
JeroenW
Edwin & Jeroen
is er al een datum bekend? Ik zit erg vaak in het buitenland ivm skieen en trainen

Laatst gewijzigd door Jeroen05 op 14 feb 2006, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.