Best balen, maja de auto is verder zo goed en mooi dat je hem niet daarom weg gaat doen, dus ff doorbijten en weer inorde maken..kunnen we er ook weer van genieten.Erik dB schreef:Heb je het zelf niet gemerkt tijdens een proefrit?
Echter ik ga er nu zo zeker niet het circuit mee op, of hard binnendoor of op snelweg...nope, gewoon rijden tot 100 gaat prima merk je niks, alleen als je zacht rijd nu met die platte banden hoor je wel meer.
En nee, de testrit ging niet harder dan 90km/u en we zaten er met z'n 3n in....ging ook niet snelle bochten door, en dat pokken en klapperen wat ik opmerkte was te wijten aan de reserve wiel drager war geen band in zat en die klappert dan zo zij die en dat klopte ook, echter hoorde ik wel meer rechtsvoor, zelfs op die zachte winterbanden...maar dacht, tja tis ook geen dikke BMW

Echter op de terugweg met de zojuist aangeschafte auto, (zoals in men openingpost omschreven) toen ik op de snelweg zat , en ik eens weg wilde scheuren van men vriendin in der peugeot 106 sport (1.4) merkte ik boven de 120km erg gevoelig voor sporing...(kon het wijten aan de winterbanden nooit mee gereden en of aan de uitlijning) dacht huh? zo'n apparaat moet als een bom liggen

Zal wel weer goedkomen, echter de verkoopprijs zal omhoog gaan door dit alles, heb nu al bijna 500,-euro aan nieuw spul uit gegeven, (paar dingen moet ik nog monteren en doen van die zaken als beurtje olie en filter en rubbers en radio en remblokjes e.d.) dan ben ik klaar.
En dan komt de grootste rekening, de achteras en draagarm voor, beide rechts en dan wat kleinspul erbij...en ja, als die achteras toch los gaat dan maar meteen wat tandjes lager, dan is het niet helemaal voor niks.
Zit nog te twijfelen over alleen 2 eibach veren...(dempers lijken nog goed) of meteen een aanbieding schroefset eronder gooien en achter dus ook nieuwe dempers? ben dan maar 150,-euro extra kwijt ten opzichte van alleen de veren