Lever mijn lease auto in en verander van werkgever. Goede zet maar krijg ruime onkosten vergoeding ipv lease auto.
Nu zit ik beetje rond te neuzen en is mijn oog gevallen op +/- 1500 euro kostende Citroen Berlingo's.
Meeste hebben of nieuwe koppelings platen of nieuwe distributie riem+waterpomp of ..etc..
Iemand nog leuke ideeen ? Het moet me van A naar B brengen, ong. 600km per week. Dus het hoeft niet zoals de Lotus extreem sportief te zijn of zoals de voormalige A naar B Volvo 850 extreem comfortabel en stil.
Nu overweeg ik de berlingo enkel en alleen als 1.9D , dit omdat een kameraad van me er zo een nieuw heeft gekocht en nog nooit echt problemen heeft gehad, op de std onderhoud en een keer een falende waterpomp na.
Voor mij prive ideaal, eens wat grote rommel ophalen ergens of eens naar de mileu straat met de aanhagner erachter nog etc.
Maargoed, als je teveel naar 1 ding staart word je blind voor andere dingen.
Roep nog eens wat leuke budget diesels wat tevens makkelijk sleutelt kwa motor ruimte ?
En nee geen shoarma taxi's en geen Mercedessen.
En nee ik ga ook niet met de 2e motor iedere dag op en neer, die heb ik afgelopen weekend al te koop gezet , dus mocht iemand nog een 2000 GSXR 750 zoeken