Erg jammer dit, vond het de beste dealer in omstreken (reed graag 40 minuten extra om daar geholpen te worden).
http://www.automotive-online.nl/merkkan ... lliet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij veilingbedrijven. Alles van Sam van Lingen (showroomdisplays, gereedschap, hefbruggen, meubilair en 125 nieuwe en gebruikte auto's) wordt geveild bij BVA: http://www.bva-auctions.com.G Kolkman schreef:Wat gebeurt er eigenlijk met de occassions van die failliete bedrijven. Die gaan dan toch het veilingencircuit in of niet? Waar vind je dat anyway?
GTO zal ik geen seconde missen. Stond altijd vol met onzin tot en met...Snipe schreef:Sanoma stopt met GTO
18-02-2009 09:00
Sanoma Men’s Magazines trekt de stekker uit het glossy automagazine GTO. Het blad kampt al enige tijd met sterk verminderde advertentie-opbrengsten. “GTO is een prachtig blad, het mooiste autotijdschrift van Nederland. Maar de toenemende concurrentie en de slechte vooruitzichten in de automotive markt hebben ons doen besluiten om het blad op te heffen”, aldus automotive uitgever Eric Ariëns van SMM. Het laatste nummer van GTO verschijnt op 26 maart.
SMM wil vooral de online activiteiten van de automotive titels versterken. Onder de uitgeverij vallen onder meer Autoweek en Autotrader.
En terecht. Flutblad.Snipe schreef:Sanoma stopt met GTO
Sanoma Men’s Magazines trekt de stekker uit het glossy automagazine GTO. Het blad kampt al enige tijd met sterk verminderde advertentie-opbrengsten. “GTO is een prachtig blad, het mooiste autotijdschrift van Nederland. Maar de toenemende concurrentie en de slechte vooruitzichten in de automotive markt hebben ons doen besluiten om het blad op te heffen”, aldus automotive uitgever Eric Ariëns van SMM. Het laatste nummer van GTO verschijnt op 26 maart.
SMM wil vooral de online activiteiten van de automotive titels versterken. Onder de uitgeverij vallen onder meer Autoweek en Autotrader.
+1 glimmende autoweek maar dan per maand......steve smith schreef:En terecht. Flutblad.Snipe schreef:Sanoma stopt met GTO
Hmm mooi is dat. Ik heb nog een abonnement lopen tot ergens eind dit jaar. Benieuwd hoe ze dit oplossen. Had overigens al wel opgezegd maar nog wel recht op die nummers, of anders compensatie lijkt me. Vond het blad altijd erg leuk hoewel de laatste edities IMO wel minder waren dan voorheen.Snipe schreef:Sanoma stopt met GTO
Erik Stoffelsen schreef:Nu maar de Carros nemen dan?...
Dat lijkt me een onbedoeld duidelijk antwoord voor Erik.Maximus schreef:Foto's van mooie wagens kun je ook op Google vinden...
Het gaat om de inhoud en het niveau van de interviews, reviews en verslagen. Als dat niet in orde is, heb je geen goed blad.
Hehe geen fan van Carros? (ik ken het hele blad nietSnipe schreef:Erik Stoffelsen schreef:Nu maar de Carros nemen dan?...Dat lijkt me een onbedoeld duidelijk antwoord voor Erik.Maximus schreef:Foto's van mooie wagens kun je ook op Google vinden...
Het gaat om de inhoud en het niveau van de interviews, reviews en verslagen. Als dat niet in orde is, heb je geen goed blad.
Ook voor particulieren?Snipe schreef:Bij veilingbedrijven. Alles van Sam van Lingen (showroomdisplays, gereedschap, hefbruggen, meubilair en 125 nieuwe en gebruikte auto's) wordt geveild bij BVA: http://www.bva-auctions.com.G Kolkman schreef:Wat gebeurt er eigenlijk met de occassions van die failliete bedrijven. Die gaan dan toch het veilingencircuit in of niet? Waar vind je dat anyway?
Zeker ook zo'n kar met gereedschap is wel erg leuk.Arthur schreef:Zag het idd. Maar er zijn ook andere dingen dan auto's te koopEen leuke hanglamp of vloerlamp, ofzo
Echt wel!Michel P schreef:Zeker ook zo'n kar met gereedschap is wel erg leuk.Arthur schreef:Zag het idd. Maar er zijn ook andere dingen dan auto's te koopEen leuke hanglamp of vloerlamp, ofzo
Michel
+1!Erik Stoffelsen schreef:Ik vond het anders best een mooi blad,
Lekkere foto's en mooie wagens...
dat is gewoon onzin, geen poep praten als je niet weet waarover je het hebt.Maximus schreef:Ze hebben ook een hoop rommel
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Google [Bot] en 5 gasten