Eerste wat ik vanavond ga doen is ff kijken. (kan geen flashplayer draaien op de iPhone

HEY! Wie denk je dat hem geassisteerd heeft over msnThommy schreef:HEEL mooi gemaakt Luuk! leer dat die ouwe knuffel turk ook ff
ElmarMetchu schreef:HEY! Wie denk je dat hem geassisteerd heeft over msnThommy schreef:HEEL mooi gemaakt Luuk! leer dat die ouwe knuffel turk ook ff![]()
![]()
![]()
Luuk! Gave video! Straalt erg veel proffessionalisme uit! 8) 8)
Metchu schreef:Elmar, waarom heb jij geen msn?? Dan zijn dit soort dingen veel makkelijk te overleggen
Elmar schreef:Omdat ik ouwerwets ben
Metchu schreef:hahahahaha Elmar en MSN???
Top filmpje Luuk, net werk!Luuk schreef:Et voila:
In hd: http://vimeo.com/3185522" onclick="window.open(this.href);return false;
Moetsjos graasiejas! 8)Metchu schreef:HEY! Wie denk je dat hem geassisteerd heeft over msnThommy schreef:HEEL mooi gemaakt Luuk! leer dat die ouwe knuffel turk ook ff![]()
![]()
![]()
Luuk! Gave video! Straalt erg veel proffessionalisme uit! 8) 8)
Dankje! Tja je hebt zowat de hele 'making of' gezien.Johan Hutting schreef:Top filmpje Luuk, net werk!Luuk schreef:Et voila:
In hd: http://vimeo.com/3185522" onclick="window.open(this.href);return false;
Laurens schreef:Heeel erg gaaf filmpje![]()
Thanks! En Peter-Paul super bedankt voor het rijden hè.Peter-Paul Haars schreef:Het al wat losse stukjes gezien s'avonds, maar dit ziet er werkelijk top uit
Anders praat je niet met anderen?Walter schreef:Als ik had geweten dat mensen met dikke auto's daar ook anderen in meenamen..
Ik wilde nog vragen of je wilde rijden, maar je kwam je wagen niet uit..................Walter schreef:Hehe jawel hoor, maar op de baan heb ik alleen in mijn auto gezeten, zoveel mogelijk rondjes maken heMetchu schreef:Anders praat je niet met anderen?Walter schreef:Als ik had geweten dat mensen met dikke auto's daar ook anderen in meenamen..
Master of puppets Metallica. Doet het altjd goed met auto's en snelheid. Ik heb geprobeert om het ook uit te beelden met de foto van Remmo en daarna de beelden van mij. Als ik later groot ben word ik er wel beter in dat filmenAiko schreef:lekkere muziek, turbofries
En misschien ook wel beter in het driften.......turbofries schreef:Master of puppets Metallica. Doet het altjd goed met auto's en snelheid. Ik heb geprobeert om het ook uit te beelden met de foto van Remmo en daarna de beelden van mij. Als ik later groot ben word ik er wel beter in dat filmenAiko schreef:lekkere muziek, turbofries
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten