Klein verslagje van deze dag dan maar!
Het begon vroeg met de rit naar Lelystad, damn wat was het glad

Al goed de stemming erin gekregen zeg maar
Daar aangekomen wat handen geschud en wat wagens bekeken. Ook voor de mensen die nog nooit hadden gedrift werdt er een uitleg gegeven, erg netjes. Eerst even dik 4 bar in de bandjes knallen en we konden beginnen. Hmm dat viel tegen, geen glad asfalt, geen lekkere driftjes in 2 ronden, hmm dat moet anders. Dus eens even naar mijn banden gekeken, achter had ik slechte Bridgestone RE050 dacht dat ik die wel even weg kon driften. Nee dus. Voor zaten Dunlop SP 2000 met redelijk veel profiel en had ook nog een los setje SP 2000 liggen met iets minder profiel maar wel met 4 bar erin. Dus de Bridgestones vóór gemonteerd en achter de SP 2000's. Uiteraard nog even flink wat lucht uit de voorbandjes gehaald en proberen. Kijk! Dat is hoeken zoals ik gewent ben. Zo wat door gegaan en het ging steeds beter. Beetje aan mijn sper diff wennen die ik net een week heb, het ging eigenlijk wel aardig.
Stond naast Hans in de rij zegt ie, "anders moet jij zo maar even proberen" Uh okeej

Maar damn dat is lastig zeg. Die wagen heeft bizar veel grip, maar als je door die grens gaat moet je zeer snel reageren. In het 2e rondje ging dat al een stuk beter. Je moet eigenlijk gewoon tegelijkertijd tegen sturen en gas geven, dan vang je hem redelijk op. In de drift is hij verder redelijk mooi te houden, maarja ik ben natuurlijk geen 500+ pk gewent

Vond het echt super dat ik even mocht sturen, mooie ervaring!
Lunch was prima en we konden weer fris de middag in. De andere kant om het circuitje. Helaas was er op het laatst een stuk recht gemaakt terwijl daar mijns inziens best een knikje in kon. Dan moet je die zelf maar creëren

De middag ging eigenlijk gewoon goed, lekker tegen en soms in de toerenbegrenzer hakken en gassen met dat hok! Moet zeggen dat ik weer versteld sta van de degelijkheid van die e36 icm m50 blok, geeft gewoon geen krimp.
Het was ook erg gaaf om Elmar dwars te zien gaan met de Viper, dat lijkt me écht een hand-full. Maar damn wat een geluid

Hij blies met de sidepipes gewoon het asfalt droog. Iets voor half vijf bij Maurice in de 335i gestapt, niet normaal wat een gruwelijk vette bak dat is! Eerste bocht achterste voren natuurlijk

De automaat was even wennen maar toch goed dwars te krijgen. We stonden in de rij maar helaas, afgelopen. Ik dacht tot 17u rijden, maar 16u30 was het gedaan helaas.
Banden slijtage viel me reuze mee, heb constant gereden maar een setje banden met zo'n 4mm profiel is nu glad. Respectabel.
Er leuk om te zien dat de dames ook flinke voorruitgang hadden geboekt en gewoon meereden met de heren. Al met al weer een super dag gehad, enorm veel gezelligheid en nóg meer gelachen. Ik heb nu al enorm zin in 4 maart ik zal kijken of ik ook bij het pokeren kan komen, heb wel zin in de gezelligheid. En René bedankt wederom voor het regelen van deze topdag!